
شرکت معیار گستر صدر - شعبه اراک
- بازرسی فنی
اطلاعات تماس
-
آدرس :
اراک، خیابان محسنی، نبش کوچه امینی، پلاک 1، طبقه اول
-
تلفن :
XXXXXXXXXX
- وب سایت
-
کد پستی :
3814697458
شرکت معیار گستر صدر - شعبه اراک زیر مجموعه
بازرسی فنی
توضیحات
شرکت معیار گستر صدرا، ارائه دهنده خدمات بازرسی فنی ، بازرسی کالا، خدمات آموزش و آزمون به عنوان یک سازمان
آموزش پذیر در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، و در راستای اهداف شرکت تعاونی
قانونی، اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای بین المللی17025,
ISO/IEC17020، نموده و به منظور عملی شدن مواردی حیاتی همچون، پایبندی به اخلاق حرفه ای
و اجتماعی با تأکید بر درستکاری ، رازداری و رعایت بی طرفی و استقلال واعلام نظر حرفه ای در
بازرسی ها ،آزمون ها و ارائه دوره های آموزشی تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان با برآورده
نمودن نیازها وخواسته های آنان و جذب نیروهای انسانی آموزش دیده و دارای سابقه اخلاقی
مثبت،اهداف کیفی و کمی خود را با سرفصل های زیر معرفی می نماید:
. افزایش دوره ای و متناوب در آمد و سهم بازار در فضای رقابتی موجود
· ارتقا سطح آگاهی، صلاحیت و شایستگی کارکنان از طریق آموزش و بررسی اثر بخشی این آموزش
· اطمینان از افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان
· ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بازرسی ،بازرسی کالا ،خدمات آموزن و آموزش ،حداقل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و سپس بالابردن این سطح
· همچنین تحقق تمامی این اهداف،بهبود مداوم و همیشگی در نظر گرفته شده است و مدیریت ارشد شرکت برای نیل به این اهداف برنامه ریزی می نماید.
آموزش پذیر در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، و در راستای اهداف شرکت تعاونی
قانونی، اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای بین المللی17025,
ISO/IEC17020، نموده و به منظور عملی شدن مواردی حیاتی همچون، پایبندی به اخلاق حرفه ای
و اجتماعی با تأکید بر درستکاری ، رازداری و رعایت بی طرفی و استقلال واعلام نظر حرفه ای در
بازرسی ها ،آزمون ها و ارائه دوره های آموزشی تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان با برآورده
نمودن نیازها وخواسته های آنان و جذب نیروهای انسانی آموزش دیده و دارای سابقه اخلاقی
مثبت،اهداف کیفی و کمی خود را با سرفصل های زیر معرفی می نماید:
. افزایش دوره ای و متناوب در آمد و سهم بازار در فضای رقابتی موجود
· ارتقا سطح آگاهی، صلاحیت و شایستگی کارکنان از طریق آموزش و بررسی اثر بخشی این آموزش
· اطمینان از افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان
· ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بازرسی ،بازرسی کالا ،خدمات آموزن و آموزش ،حداقل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و سپس بالابردن این سطح
· همچنین تحقق تمامی این اهداف،بهبود مداوم و همیشگی در نظر گرفته شده است و مدیریت ارشد شرکت برای نیل به این اهداف برنامه ریزی می نماید.
نظرات
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید
اعلام تخلف
دلیل نامناسب بودم محتوای این نظر را انتخاب کنید