شرکت معیار گستر صدر - شعبه تبریز
بازرسی فنی
- EntityId : 1207987
- SmallCode : cwpso
- Category : بازرسی فنی
- Activities :
- Update Date : 2024-05-20
- Quality Score : 0.486
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 0 / 1
- Email : 0 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0.5 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
توضیحات
شرکت معیار گستر صدرا، ارائه دهنده خدمات بازرسی فنی ، بازرسی کالا، خدمات آموزش و آزمون به عنوان یک سازمان
آموزش پذیر در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، و در راستای اهداف شرکت تعاونی
قانونی، اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای بین المللی17025,
ISO/IEC17020، نموده و به منظور عملی شدن مواردی حیاتی همچون، پایبندی به اخلاق حرفه ای
و اجتماعی با تأکید بر درستکاری ، رازداری و رعایت بی طرفی و استقلال واعلام نظر حرفه ای در
بازرسی ها ،آزمون ها و ارائه دوره های آموزشی تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان با برآورده
نمودن نیازها وخواسته های آنان و جذب نیروهای انسانی آموزش دیده و دارای سوابق اخلاقی
مثبت،اهداف کلان کیفی و کمی خود را با سرفصل های زیر معرفی می نماید:
. افزایش دوره ای و متناوب در آمد و سهم بازار در فضای رقابتی موجود
· ارتقا سطح آگاهی، صلاحیت و شایستگی کارکنان از طریق آموزش و بررسی اثر بخشی این آموزش
· اطمینان از افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان
· ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بازرسی ،بازرسی کالا ،خدمات آموزن و آموزش ،حداقل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و سپس بالابردن این سطح
· همچنین تحقق تمامی این اهداف،بهبود مداوم و همیشگی در نظر گرفته شده است و مدیریت ارشد شرکت برای نیل به این اهداف برنامه ریزی می نماید.
آموزش پذیر در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، و در راستای اهداف شرکت تعاونی
قانونی، اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردهای بین المللی17025,
ISO/IEC17020، نموده و به منظور عملی شدن مواردی حیاتی همچون، پایبندی به اخلاق حرفه ای
و اجتماعی با تأکید بر درستکاری ، رازداری و رعایت بی طرفی و استقلال واعلام نظر حرفه ای در
بازرسی ها ،آزمون ها و ارائه دوره های آموزشی تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان با برآورده
نمودن نیازها وخواسته های آنان و جذب نیروهای انسانی آموزش دیده و دارای سوابق اخلاقی
مثبت،اهداف کلان کیفی و کمی خود را با سرفصل های زیر معرفی می نماید:
. افزایش دوره ای و متناوب در آمد و سهم بازار در فضای رقابتی موجود
· ارتقا سطح آگاهی، صلاحیت و شایستگی کارکنان از طریق آموزش و بررسی اثر بخشی این آموزش
· اطمینان از افزایش مستمر سطح رضایت مشتریان
· ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات بازرسی ،بازرسی کالا ،خدمات آموزن و آموزش ،حداقل مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی و سپس بالابردن این سطح
· همچنین تحقق تمامی این اهداف،بهبود مداوم و همیشگی در نظر گرفته شده است و مدیریت ارشد شرکت برای نیل به این اهداف برنامه ریزی می نماید.
شرکت معیار گستر صدر - شعبه تبریز زیر مجموعه
بازرسی فنی
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید