استودیو مثبت منفی
الهام بخش باشید
آژانس و شرکت تبلیغاتی
- EntityId : 676428
- SmallCode : 6d767
- Category : آژانس و شرکت تبلیغاتی
- Activities :
- Update Date : 2019-09-04
- Quality Score : 0.600
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0.5 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
صفحات اجتماعی :
توضیحات
آژانس ارتباطی مثبت منفی با شماره ثبت ۴۲۵۹۸۴ از سال ۱۳۸۸ با نام “استودیو طراحی پارس” آغاز به کار کرد که با توجه به تغییرات گسترده در خدمات و ساختار اجرایی در سال ۱۳۹۱ به “ایده های خلاق مثبت منفی” تغییر نام داد.
نام “مثبت منفی” ملهم از مفهوم “خلقت” طراحی و انتخاب شد. مثبت نه به منزله “خوبی” و منفی نه در مفهوم “بدی”. ایده اولیه مبتنی بر “خلقت و ایجاد” در نظر گرفتیم. همانطور که “الکتریسیته از جریان بارهای مثبت و منفی به وجود میآید یا باد که بر اثر گردش هوای گرم و سرد ایجاد میشود.
معتقدیم که خلاقیت، ناشی از آمیختگی ایدههای غیرهمگن است.
مهمترین دغدغه در آژانس ارتباطی مثبت منفی، ایجاد ارتباط عمیق بین برند مشتریان با ذینفعان آنها در نظر گرفته میشود. تکامل برند را، درایجاد تجربه جذاب برای مخاطب برند میدانیم و یقینا نتیجه آن به رشد و تکامل برند کمک شایانی میکند.
ما تمامی فرصتهای بازار را برای جایگاهسازی، ارتباط موثر با ذینفعان وارائه دلایلی تا این پیغام را ارسال کنیم که “چرا باید برند ما را نسبت به رقبا ترجیح بدهند”.
نام “مثبت منفی” ملهم از مفهوم “خلقت” طراحی و انتخاب شد. مثبت نه به منزله “خوبی” و منفی نه در مفهوم “بدی”. ایده اولیه مبتنی بر “خلقت و ایجاد” در نظر گرفتیم. همانطور که “الکتریسیته از جریان بارهای مثبت و منفی به وجود میآید یا باد که بر اثر گردش هوای گرم و سرد ایجاد میشود.
معتقدیم که خلاقیت، ناشی از آمیختگی ایدههای غیرهمگن است.
مهمترین دغدغه در آژانس ارتباطی مثبت منفی، ایجاد ارتباط عمیق بین برند مشتریان با ذینفعان آنها در نظر گرفته میشود. تکامل برند را، درایجاد تجربه جذاب برای مخاطب برند میدانیم و یقینا نتیجه آن به رشد و تکامل برند کمک شایانی میکند.
ما تمامی فرصتهای بازار را برای جایگاهسازی، ارتباط موثر با ذینفعان وارائه دلایلی تا این پیغام را ارسال کنیم که “چرا باید برند ما را نسبت به رقبا ترجیح بدهند”.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید