
فروشگاه اینترنتی بنفشه
فروش اینترنتی کفش چرم بنفشه- فروش کیف و کفش
اطلاعات تماس
-
آدرس :
تهران، منطقه 12، محله بهارستان، جمهوری، خیابان صف، پلاک 87
-
تلفن :
XXXXXXXXXX
- وب سایت
- ایمیل :
-
کد پستی :
1146735413
توضیحات
مجموعه چرم بنفشه در سال 1353 در خیابان باغ سپه سالار با تولید و فروش کفش سفارشی دست دوز فعالیت خود را آغاز کرد. در اوایل دهه 60 با توجه به شرایط و افزایش مصرف کفش با کیفیت، مجموعه ما نیز شروع به تولید کارگاهی کفش چرم با تیراژ بیشتر و فروش به صورت عمده به همکاران در شهرهای دیگر نمود تا جایی که تقریبا در همه شهرهای ایران محصولات ما فروخته می شود و همچنان ادامه دارد.
مجموعه چرم بنفشه در سال 1353 در خیابان باغ سپه سالار با تولید و فروش کفش سفارشی دست دوز فعالیت خود را آغاز کرد. در اوایل دهه 60 با توجه به شرایط و افزایش مصرف کفش با کیفیت، مجموعه ما نیز شروع به تولید کارگاهی کفش چرم با تیراژ بیشتر و فروش به صورت عمده به همکاران در شهرهای دیگر نمود تا جایی که تقریبا در همه شهرهای ایران محصولات ما فروخته می شود و همچنان ادامه دارد.
با پیشرفتی که در گذر زمان و حوزه کاری خود بدست آوردیم مجموعه بنفشه فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع ملزومات و مواد اولیه کفش نیز آغاز کرد.
در حال حاضر با توجه به بیماری کرونا، الگوی خرید تغییر کرده و مشتریان تمایل بیشتری به خرید غیر حضوری دارند به همین دلیل مجموعه بنفشه علاوه بر فروش حضوری در فروشگاه های خود شروع به فروش آنلاین از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام نموده است.
مجموعه چرم بنفشه در سال 1353 در خیابان باغ سپه سالار با تولید و فروش کفش سفارشی دست دوز فعالیت خود را آغاز کرد. در اوایل دهه 60 با توجه به شرایط و افزایش مصرف کفش با کیفیت، مجموعه ما نیز شروع به تولید کارگاهی کفش چرم با تیراژ بیشتر و فروش به صورت عمده به همکاران در شهرهای دیگر نمود تا جایی که تقریبا در همه شهرهای ایران محصولات ما فروخته می شود و همچنان ادامه دارد.
با پیشرفتی که در گذر زمان و حوزه کاری خود بدست آوردیم مجموعه بنفشه فعالیت خود را در زمینه تولید و توزیع ملزومات و مواد اولیه کفش نیز آغاز کرد.
در حال حاضر با توجه به بیماری کرونا، الگوی خرید تغییر کرده و مشتریان تمایل بیشتری به خرید غیر حضوری دارند به همین دلیل مجموعه بنفشه علاوه بر فروش حضوری در فروشگاه های خود شروع به فروش آنلاین از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام نموده است.
نظرات
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید
اعلام تخلف
دلیل نامناسب بودم محتوای این نظر را انتخاب کنید