این کسب و کار به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات غیر فعال شده است.
توضیحات: بر اساس نظر کاربران اطلاعات اشتباه است و امکان دسترسی به مشتری فراهم نشده است.
اگر شما اطلاعاتی جهت بروزرسانی این کسب و کار دارید می توانید با انتخاب گزینه ویرایش، اطلاعات این کسب و کار را ویرایش کنید

شرکت نگین راگا

5.0 (2 نظر)

مجتمع مسکونی نگین راگا دارای بیش از 500 واحد مسکونی و 780 واحد پارکنیگ می باشد و در حال حاضر یکی از بزرگترین مجتمع های مسکونی استان تهران می باشد.

شرکت ساختمانی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
مجتمع مسکونی نگین راگا دارای بیش از 500 واحد مسکونی و 780 واحد پارکنیگ می باشد و در حال حاضر یکی از بزرگترین مجتمع های مسکونی استان تهران می باشد. تنوع در متراژ و قیمت واحدهای مجتمع نگین راگا، قابلیت سکونت با سلیقه های مختلف را پدید آورده است. موقعیت طبقات و واحدها به گونه ای طراحی شده است که دید بی نظیر و فوق العاده ای را برای تمام واحدها در مجتمع ایجاد می کند. یکی از مهمترین نکات در طراحی فضای داخلی، سادگی در عین زیبایی و عاری از پیچیدگی است که به سهولت تصمیم گیری برای خریداران واحدهای مسکونی کمک شایانی می نماید.

مزایای سرمایه گذاری در مجتمع نگین راگا:

- برخورداری از وام بانکی بعد از تحویل سند
- خرید واحدهای شیک و لاکچری به قیمت پیش فروش
- در نظر گرفتن تمام مزایایی که یک محل برای زندگی باید داشته باشد.
- امنیت بالای سرمایه گذاری
- بازگشت سرمایه و سود آن در هر زمانی که اراده کنید حتی بلافاصله

سرمایه گذاری در پروژه ی مجتمع نگین راگا فرصت استثنایی برای سرمایه گذاران، کسبه و اصناف در یکی از بهترین مناطق شهرری در تهران را فراهم آورده است.

سرعت اجرای بالا با توجه به امکانات و موقعیت مجتمع ، خلاقیت در معماری و طراحی بنا و المانهای آن- نور پردازی منحصر به فرد- تنوع در تیپ ، فرم ، و متراژ واحدها متناسب با سلیقه خریدار- طراحی زیبا و جذاب لابی ورودی دفتر اداری جهت مدیریت مجتمع- امکان برخورداری از پارکینگهای موقت جهت مهمانان واحدها- دسترسی آسان و سریع به خیابان و بزرگراه اصلی دسترسی سریع و آسان به مراکز خدماتی داخلی ( هایپرمارکت و سایر فروشگاههای داخل مجتمع ) و خارج آن- اجرای اسکلت بتی سازگار با اقلیم، کارآمدی و بکارگیری توانمندی های مدیریتی با اتکا بر دانش فنی و تخصص نیروی انسانی متعهد در ساخت و ساز پروژه ی نگین راگا
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

user avatar ققنوس 2 سال و 3 ماه و 2 هفته و 3 روز پیش

user avatar گروه وکلای کیفری ژیوار 2 سال و 3 ماه و 2 هفته و 4 روز پیش