قنادی لادن طلایی - شعبه اقدسیه

قنادی
  • EntityId : 1162852
  • SmallCode : db498
  • Category : قنادی
  • Activities :
    قنادی (522932)
  • Update Date : 2023-09-18
  • Quality Score : 0.343
  • Participated in Plan Ads : False
  • Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
  • Plan Adv Has Follow Link : False
  • Plan Adv Keywords :

  • Quality Score Detail

  • Address : 1  /  1
  • DetailedAddress : 0.5  /  0.5
  • Phone : 1  /  1
  • Website : 1  /  1
  • Email : 0  /  0.5
  • PostalCode : 0  /  1
  • SocialMedia : 0  /  0.5
  • Location : 0  /  2
  • LogoOrCoverImage : 0  /  1
  • MoreImages : 0  /  1
  • Description : 1  /  1
  • LongDescription : 0.5  /  0.5
  • Services : 1  /  1
  • Slogan : 0  /  0.5
  • UpdatedInPastYear : 0  /  0.5
  • ParticipatedInPlanAds : 0  /  0.5
  • CommentEnable : 0  /  2
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
توضیحات
شیرینی لادن طلایی در تیر ماه سال 1391 در تهران و در منطقه شهرک گلستان (شهرک راه آهن) با پشتوانه سال ها تجربه علمی و عملی در زمینه آماده سازی و ارائه انواع شیرینی جات و خشکبار جهت خدمت رسانی به اهالی منطقه تاسیس و دایر گردید.

کلیه محصولات ما در وب سایت فروشگاه آنلاین قنادی لادن طلایی به آدرس www.ladantalaee.com بصورت آنلاین قابل ارایه و فروش می باشد. شما می توانید محصولات خریداری شده را از طریق پیک درب منزل تحویل بگیرید و دیگر نیاز نیست در روزهای شلوغ و پر ترافیک به فروشگاه مراجعه کنید. فرهنگ سازمانی مشتری مدار می‌کوشد محصول و خدمات مورد نیاز مشتری را با کمترین قیمت فراهم کند. کافه درباری با این مدل و فرهنگ دنبال کارمندانی با انگیزه‌ای هست که دنبال ارائه‌ی محصولات نوآورانه بوده و تعداد مشتری‌های این مجموعه را افزایش دهد. کارمندانی که با سایر همکاران خود دائم در تعامل هستند و تلاش می‌کنند مشتری‌های مجموعه را راضی نگهدارند.

لادن طلایی با بهره گیری از متخصصین با تجربه و کارشناسان خبره ، به عنوان قنادی (شیرینی فروشی) پیشرو و مدرن ، با تمرکز به مشتری مداری و ارائه محصولات بصورت آنلاین و با تلاشی مستمر با ساختار و نظامی هماهنگ و علمی ، همواره بهبود مداوم را با الگو قرار دادن سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات:

ISO 9001:2015

ISO 10004:2018

ISO 10002:2018

و سیستم رضایتمندی مشتری و رسیدگی یه شکایات مشتریان مدنظر قرار می دهد.

مدیریت و صاحب امتیاز نماد شیرینی لادن طلایی آقای رضا ناموری راد مفتخر می باشد که کلیه شیرینی های خشک و تر و همچنین خشکبار این مجموعه را جهت خرید بصورت آنلاین در فروشگاه آنلاین لادن طلایی جهت آسایش مشتریان عزیز قرار داده است. شیرینی فروشی لادن طلایی با جهت گیری و تعیین مقاصد ذیل، مشارکت موثر کلیه کارکنان را جهت نیل به آنها جلب می نماید:

ارتقای نام و اعتبار قنادی
رعایت کامل الزامات غذا و ایمنی سلامتی با رویکرد افزایش سطح کیفی و افزایش رضایتمندی
بکارگیری منابع انسانی کارآمد، متخصص و متعهد و نیز تجهیزات پیشرفته مرتبط
تعامل صادقانه با کلیه مشتریان و ایجاد وفاداری در مشتریان
نظارت تمام وقت در خط تولید توسط مدیریت یا نماینده آن
به کارگیری مواد اولیه با کیفیت ، مرغوب و حلال در جهت کنترل کیفیت محصول نهایی
آموزش هدفمند و پیوسته ، جهت افزایش سطح دانش و بینش رفتار کارگران
استفاده از فن آوری روز دنیا و تلاش برای به روز شدن از نظر تولیدی و کیفیت
تلاش برای بهبود و بهینه سازی عملکرد در جهت کار آفرینی
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید