قنادی لادن طلایی - شعبه اقدسیه
قنادی
- EntityId : 1162852
- SmallCode : db498
- Category : قنادی
- Activities :
- Update Date : 2023-09-18
- Quality Score : 0.343
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 0 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
وب سایت :
توضیحات
شیرینی لادن طلایی در تیر ماه سال 1391 در تهران و در منطقه شهرک گلستان (شهرک راه آهن) با پشتوانه سال ها تجربه علمی و عملی در زمینه آماده سازی و ارائه انواع شیرینی جات و خشکبار جهت خدمت رسانی به اهالی منطقه تاسیس و دایر گردید.
کلیه محصولات ما در وب سایت فروشگاه آنلاین قنادی لادن طلایی به آدرس www.ladantalaee.com بصورت آنلاین قابل ارایه و فروش می باشد. شما می توانید محصولات خریداری شده را از طریق پیک درب منزل تحویل بگیرید و دیگر نیاز نیست در روزهای شلوغ و پر ترافیک به فروشگاه مراجعه کنید. فرهنگ سازمانی مشتری مدار میکوشد محصول و خدمات مورد نیاز مشتری را با کمترین قیمت فراهم کند. کافه درباری با این مدل و فرهنگ دنبال کارمندانی با انگیزهای هست که دنبال ارائهی محصولات نوآورانه بوده و تعداد مشتریهای این مجموعه را افزایش دهد. کارمندانی که با سایر همکاران خود دائم در تعامل هستند و تلاش میکنند مشتریهای مجموعه را راضی نگهدارند.
لادن طلایی با بهره گیری از متخصصین با تجربه و کارشناسان خبره ، به عنوان قنادی (شیرینی فروشی) پیشرو و مدرن ، با تمرکز به مشتری مداری و ارائه محصولات بصورت آنلاین و با تلاشی مستمر با ساختار و نظامی هماهنگ و علمی ، همواره بهبود مداوم را با الگو قرار دادن سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات:
ISO 9001:2015
ISO 10004:2018
ISO 10002:2018
و سیستم رضایتمندی مشتری و رسیدگی یه شکایات مشتریان مدنظر قرار می دهد.
مدیریت و صاحب امتیاز نماد شیرینی لادن طلایی آقای رضا ناموری راد مفتخر می باشد که کلیه شیرینی های خشک و تر و همچنین خشکبار این مجموعه را جهت خرید بصورت آنلاین در فروشگاه آنلاین لادن طلایی جهت آسایش مشتریان عزیز قرار داده است. شیرینی فروشی لادن طلایی با جهت گیری و تعیین مقاصد ذیل، مشارکت موثر کلیه کارکنان را جهت نیل به آنها جلب می نماید:
ارتقای نام و اعتبار قنادی
رعایت کامل الزامات غذا و ایمنی سلامتی با رویکرد افزایش سطح کیفی و افزایش رضایتمندی
بکارگیری منابع انسانی کارآمد، متخصص و متعهد و نیز تجهیزات پیشرفته مرتبط
تعامل صادقانه با کلیه مشتریان و ایجاد وفاداری در مشتریان
نظارت تمام وقت در خط تولید توسط مدیریت یا نماینده آن
به کارگیری مواد اولیه با کیفیت ، مرغوب و حلال در جهت کنترل کیفیت محصول نهایی
آموزش هدفمند و پیوسته ، جهت افزایش سطح دانش و بینش رفتار کارگران
استفاده از فن آوری روز دنیا و تلاش برای به روز شدن از نظر تولیدی و کیفیت
تلاش برای بهبود و بهینه سازی عملکرد در جهت کار آفرینی
کلیه محصولات ما در وب سایت فروشگاه آنلاین قنادی لادن طلایی به آدرس www.ladantalaee.com بصورت آنلاین قابل ارایه و فروش می باشد. شما می توانید محصولات خریداری شده را از طریق پیک درب منزل تحویل بگیرید و دیگر نیاز نیست در روزهای شلوغ و پر ترافیک به فروشگاه مراجعه کنید. فرهنگ سازمانی مشتری مدار میکوشد محصول و خدمات مورد نیاز مشتری را با کمترین قیمت فراهم کند. کافه درباری با این مدل و فرهنگ دنبال کارمندانی با انگیزهای هست که دنبال ارائهی محصولات نوآورانه بوده و تعداد مشتریهای این مجموعه را افزایش دهد. کارمندانی که با سایر همکاران خود دائم در تعامل هستند و تلاش میکنند مشتریهای مجموعه را راضی نگهدارند.
لادن طلایی با بهره گیری از متخصصین با تجربه و کارشناسان خبره ، به عنوان قنادی (شیرینی فروشی) پیشرو و مدرن ، با تمرکز به مشتری مداری و ارائه محصولات بصورت آنلاین و با تلاشی مستمر با ساختار و نظامی هماهنگ و علمی ، همواره بهبود مداوم را با الگو قرار دادن سیستم مدیریت کیفیت بر اساس الزامات:
ISO 9001:2015
ISO 10004:2018
ISO 10002:2018
و سیستم رضایتمندی مشتری و رسیدگی یه شکایات مشتریان مدنظر قرار می دهد.
مدیریت و صاحب امتیاز نماد شیرینی لادن طلایی آقای رضا ناموری راد مفتخر می باشد که کلیه شیرینی های خشک و تر و همچنین خشکبار این مجموعه را جهت خرید بصورت آنلاین در فروشگاه آنلاین لادن طلایی جهت آسایش مشتریان عزیز قرار داده است. شیرینی فروشی لادن طلایی با جهت گیری و تعیین مقاصد ذیل، مشارکت موثر کلیه کارکنان را جهت نیل به آنها جلب می نماید:
ارتقای نام و اعتبار قنادی
رعایت کامل الزامات غذا و ایمنی سلامتی با رویکرد افزایش سطح کیفی و افزایش رضایتمندی
بکارگیری منابع انسانی کارآمد، متخصص و متعهد و نیز تجهیزات پیشرفته مرتبط
تعامل صادقانه با کلیه مشتریان و ایجاد وفاداری در مشتریان
نظارت تمام وقت در خط تولید توسط مدیریت یا نماینده آن
به کارگیری مواد اولیه با کیفیت ، مرغوب و حلال در جهت کنترل کیفیت محصول نهایی
آموزش هدفمند و پیوسته ، جهت افزایش سطح دانش و بینش رفتار کارگران
استفاده از فن آوری روز دنیا و تلاش برای به روز شدن از نظر تولیدی و کیفیت
تلاش برای بهبود و بهینه سازی عملکرد در جهت کار آفرینی
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید