اداره کل پست استان تهران - واحد حراست و امنیت پستی

1.5 (10 نظر)
  • وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات
تماس

اطلاعات تماس

  • آدرس :
    تهران، منطقه 7، مفتح شمالی (روزولت)، کوچه دوست محمدی، پلاک 1/2
  • تلفن :
    XXXXXXXXXX
  • وب سایت

اداره کل پست استان تهران - واحد حراست و امنیت پستی زیر مجموعه

وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات

زیر مجموعه های اداره کل پست استان تهران - واحد حراست و امنیت پستی

نظرات

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

آقایان مسئول به داد این مردم دلسوز این نظام و رهبری برسید . یک شرکتی به اسم صاپست علم کرده اند د جهت احراز آدرس برای نقل و انتقال خودرو و .. پول گرفتن ولی احراز نشد کسی هم پاسخگو نیست مجددا خود اداره پست پول گرفت و احراز آدرس کرد درصورتی که 3 ماه پیش وضعیت آدرس من در سایت سخا تایید شده اداره پست بود . منی که در وضعیت تایید آدرس بودم دوبار پول دادم بازم در وضعیت تایید آدرس باشم. چه کاریه آخه درسته که پول آنچنانی برای یک نفر نشه ولی در سطح کشور یک رقم خیلی بزرگی میشه . نکنید اینکارو بخدا مثل این ملت شریف هیچ کجای دنیا پیدا نمیشه

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

با درود ، آقا آن اداره بازرس و سرپرست درست و کار دان ندارد ، این چه وضعی هست آن از قیمت های روزانه که بدون مجوز و تصویب مجلس تحمیل مردم میکنید و این هم وضع انجام وظیفه پرسنل شماست ، روز سه شنبه 405 3 5 مرسوله با کد پیگیری 197600506700014110000102 را به دفتر جماران جم سنتر تحویل دادم و علاوه بر ارقام کرایه پستی ، تعهد غرامت ، اگهی تحویل ، مالیات بر ارزش افزوده ( چه غلطی کرده اید که ارزش افزوده چپاول می کنید ) ، حق السهم پست ، مبلغی هم جدیدا هزینه دفتر بالغ بر 1112000 ریال پرداخت نمودم بعد از ظهر روز پنجشنبه 405 3 7 نامه من را تحویل سرایدار خانه داده اند و ثبت نموده اند که نامه را تحویل گیرنده داده اند ، خدا وکیلی یک آدم حسابی تو آن اداره پیدا نمیشود به این مسخره ها بگوید ارسال نامه از منطقه 19 و گیرنده در منطقه 16 میدان رسالت بوده چگونه منطقه 19 و توزیع آن نفهمیده اند که منطقه 16 کجاست و دو باره نامه را به فرستنده تحویل داده اند خسارت وارده بمن را کی جبران میکند .

حداکثر  2000  کاراکتر
خدیجه صفی زاده 9 ماه پیش

مامور پست منطقه 15 آقای علیرضا جواهری میگه بسته شما را آوردم در محل حضور نداشتید، در صورتی که من خوابگاه زندگی میکنم و نگهبانش 24 ساعته حضور داره، حتی یک دقیقه جاشو ترک نمیکنه، نگهبان همون روز گفت هیچ کس مراجعه نکرده. خود آقای جواهری هم میدونه اینجا خوابگاهه، اما الکی مغلطه میکنه. این خراب شده را گل بگیرید اگر نمیتونید کارتون رو درست انجام بدید. حرام خوری که فقط مواد فروشی نیست، این آقا داره از این شغل پول میخوره، وقتی که کارشو درست انجام نمیده یعنی داره حرام خوری میکنه. لطفا پیگیری کنید. اینگونه افراد آبروی مدیریت سازمانشون رو به بازی میگیرند

حداکثر  2000  کاراکتر
محمد 1 سال پیش

مامور پست شما الکی میگه در محل حضور نداشتید یا آدرس اشتباهه.در صورتی که ما هممون خونه بودیم.یکی بیاد جواب بده.آاااااااهههااااااایییییییی مردم در این مملکت دارن تاوان چی رو میدن که مامور پست هم داره براشون چال میکنه

حداکثر  2000  کاراکتر
akbar qodrati Asl 2 سال پیش

مسئولین محترم اداره مگر همه جای اداره نزدین کارت ملی همراه تحویل گیرنده باشه چرا مامور محترم پست شما ( آقای امینی زاد ) کارت ماشینی که تحویل داده نمیدونه به چه کسی داده به چه شماره تماسی تحویل داده ، با یک امضای الکی به من جواب میده تحویل دادم اینم امضا ، مگه از روی امضا میشه کارت ماشین را از یکی طلب کرد،

حداکثر  2000  کاراکتر
زهره منافی 2 سال پیش
حداکثر  2000  کاراکتر
میرهادی حسینی 2 سال پیش

سلام از بسته من 3 عدد جنس کم شده وقتی اداره پست شهرمون تحویل گرفته 600گرم کم بوده به علت پارگی بسته 3عدد از جنسای من گم شده تو مسیر حالا چجوری اینارو پیدا کنیم اینهمه شماره تلفن گذاشتین هیچکس جواب نمیده چیکار کنم

حداکثر  2000  کاراکتر
سمیرا عسکری 2 سال پیش

چرابستم عودت خورده

حداکثر  2000  کاراکتر
جعفر نوری 2 سال پیش

سلام یه سوال داشتم کد پستی برای چیه مگه برای این نیست که آدرس رو دقیق پیدا کنن چرا پیک موتوری آدرس ما رو پیدا می کنه ولی پستچی هیچ وقت پیدا نمی کنه چون میگه پولو پست گرفته من باید حمالی کنم راحت میگه آدرس شناخته نشده آفرین آقای ذوقی نسب نونت واقعا با این کار حلاله

حداکثر  2000  کاراکتر
حمیده حسنی 3 سال پیش

آقای حسن پرورده پستچی منطقه 16تهران بسته پستی را به آدرس نبرده و نزد خوانده داشته و مس از درخواست من از ایشان برای ارسال مجدد مبلغی را دریافت و پس از آن دیگر پاسخگو نبود در سایت هم از ایشان شکایت و 20 روز از آن زمان گذشته و هنوز نتیجه نداشته

حداکثر  2000  کاراکتر