
پیک معتمد تهران - تعاونی 2
0.5
(1 نظر)
- شرکت مسافربری
اطلاعات تماس
-
آدرس :
تهران، منطقه 13، محله سرخه حصار، بزرگراه یاسینی، اتنهای بزرگراه زین الدین شرق
-
تلفن :
XXXXXXXXXX
نظرات
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید
در تاریخ 3 شهریور ساعت 13.30 عصر از شهرستان فریدونکنار استان مازندران تعداد 62 کیسه برنج 10 کیلویی برای بنده ارسال شد. بنده چند شکایت از تعاونی 2 پیک معتمد پردیس مسافربری شرق تهران دارم. اول اینکه بجای 62 کیسه، 61 کیسه برنج تخلیه شد و یک کیسه به گفته آن ها در ماشین جا ماند. به منظور تحویل این کیسه، به بنده گفتند اتوبوس در 3 راه تهران پارس است و راننده امکان ارسال آن را ندارد و خودم بروم از ایشان تحویل بگیرم. بنده هم قبول کردم و رفتم و با وجود بیش از 40 تماس با راننده که اسکرین شات آن را دارم، هیچ پاسخی دریافت نکردم. با تعاونی تماس گرفتم و ایشان گفتند پیگیری می کنند. در نهایت راننده تماس گرفت و گفت ماشین در کارواش پشتی ترمینال قدیم است. امکان ورود ماشین نبود و ماشین را جلوی درب شمالی ترمینال قدیم زیر پل عابر پارک کردم و پیاده حدود 8 دقیقه تا آنجا رفتم ولی خبری از راننده نبود. با تعاونی تماس گرفتم و گفتند تحویل موتوری داده و برو جلوی درب اصلی تحویل بگیر. دوباره برگشتم و خلاصه کل این فرآیند حدود 1 ساعت و 40 دقیقه معطلی برای بنده داشت. اگر به ساعت تحویل نهایی دقت کنید (البته شاید درست در دفترشان وارد نکرده باشند و نیاز به بررسی دوربین ها باشد)، حدود ساعت 21:15 است. همچنین علاوه بر 4 هزارتومان هزینه انتقال بار بابت هر کیلوگرم برنج و 1200 تومان بابت انبارداری، مبلغی 376 هزارتومان از بنده برای انتقال بار از انبار تعاونی 2 تا کنار ماشین که با ارابه 4 چرخ در مسیری به طول 22 متر منتقل شد، دریافت کردند که مجموعا 3میلیون 600 هزارتومان شده است. بنده در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کرده ام و از یکی از دوستان روزنامه نگارم خواستم این موضوع را تا حد امکان به اطلاع عموم برسانند که وضعیت این تعاونی و در کل انتقال بار با اتوبوس ها در ترمینال شرق به چه صورتی است. با این حال این پیام و وضعیت پیگیری شما را هم تا حد امکان به اطلاع عموم خواهم رساند تا شاید برای دیگر هموطنان شرایط مشابه تکرار نشود. سپاس
اعلام تخلف
دلیل نامناسب بودم محتوای این نظر را انتخاب کنید