اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

2.7 (19 نظر)
  • وزارت آموزش و پرورش
تماس

اطلاعات تماس

  • آدرس :
    تبریز، خیابان ارتش جنوبی، خیابان نیروی انتظامی
  • تلفن :
    XXXXXXXXXX
  • فکس :
    XXXXXXXXXX
  • کد پستی :
    5138664611

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی زیر مجموعه

وزارت آموزش و پرورش

زیر مجموعه های اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

نظرات

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

با سلام هر چقدر باهاتون تماس میگرم جواب نمی دید امروز برای ثبت نام دخترم برای پایه هفتم رفتیم مدرسه ولیعصر واقع در خیابان ولیعصر جنوبی که دولتی هست 20 میلیون هزینه ثبت نام به مدرسه خواستن تو تلوزیون که اعلام کردن هیچ هزینه ای نباید به مدارس پرداخت بشه لطفا پیگیری کنید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام عرض ادب من ازتبریز مزاحم شدیم دخترم باهم رفتیم مدرسه ثبت نام کنم گفتندباید 1 یا 2 تومان کارت به کارت کنید بیایید ثبت نام کنم و من تماس گرفتم اداره آموزش پرورش جواب ندادند

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

با عرض سلام و ادب از استان آذربایجان شرقی کلیبر مزاحم شدیم معاون آموزشی مدرسه پروین اعتصامی بر خورد نا مناسبی با شاگردان دارد و هیچ ارزشی به نظر آنان در امتحانات برنامه درسی ندارد همواره آنها را مورد سرزنش قرار می دهد و از انظباط بسیاری دانش آموزان بی دلیل کسر کرده

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

با سلام، ما به عنوان اولیای دانش آموزان مدرسه نورالائمه تبریز، نسبت به نحوه برگزاری امتحانات از ساعت 8 صبح اعتراض جدی خود را اعلام می کنیم. مدیریت مدرسه با تفکیک دانش آموزان به دو گروه حضوری و مجازی ، برخلاف اصول آموزشی، باعث ایجاد بی عدالتی در امتحان شده است. علاوه بر این، در شرایط حساس امنیتی فعلی، حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه با توجه به خطرات احتمالی، اصلا منطقی و ایمن نیست. از مقامات مربوطه تقاضا داریم برای حفظ عدالت و امنیت دانش آموزان، مداخله کرده و شیوه برگزاری امتحانات را به صورت یکسان و ایمن اصلاح کنند

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان
حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام اینقدر که آموزش و پرورش اعلام می کنه از کلاس اولی ها وجهی دریافت نشه در موقع ثبت نام پس این پنج میلیون چیه از ما گرفتن

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان
حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 4 هفته پیش

استان آذربایجان شرقی غیر حضوری شده ولی ما رو به مدرسه می کشونن برای امتحان حضوری لطفا رسیدگی کنین انصاف نیست همه غیر حضوری بدن ما بریم حضوری بدیم مدرسه غیر دولتی هست واسه همین هر کاری که دلش میخواد رو نمی تونه بکنه که زنگ هم می زنیم جواب نمیدین اکثرا دانش آموزان ناراضی ان ( از مدرسه بی نظیر هستیم شعبه 3 پایه نهم)

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 4 هفته پیش

امتحان تصویری به صورت شفاهی ینی چی مجازی یاد نگرفتیم که بیایم تصویری امتحان بدیم

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

مسخره کردید غیر حضوری اموزش دادی الان میگی حضوری بیا امتخان1405 02 30سنجش فلکه منظریه حضوری کرده هر چی زنگ میزنم جواب نمیدید بچه ها به حد کافی استرس کشیدن امسال بسه دیگه

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

بخدا حضوری بشه هیچی نمیدونیم بعدم فک کردین رباتیم غیرحضوری بخونیم بیایم حضوری امتحان بدیم واقعا چی فرضمون کردین انسان هستین اصن شما

حداکثر  2000  کاراکتر
Ak 1 ماه پیش

آقا زود تر بگین تکلیف ما رو روشن کنین 9روز مونده امتحانات هنوز هیچی معلوم نیس این همه تعطیل بودیم لطفا مجازی کنید مارو درک کنید ممنون

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

چرا نمی گید مدارس آذربایجان شرقی حضوریه یا نه بگید بدونیم جای ما نیستین که بفهمین چه حسی داریم چرا درک نمیکنین ما انسانیم نفس داریم مغز داریم اینو فکر نکنین که شاید ضعیف باشیم بخاطر همین مجازی بشه ولی اصلا اینطوری نیست نه من کل ایران همه درسشون خوبه اگه ضعیفن اونم مشکل از معلماس نه ما الان چند هفتس داریم مجازی درس می خونیم میخوایم امتحان بدیم سایت نمیاره به معلم میگی حرفت قبول نمیکنه ما چیکار کنیم . الان شما ها درس خوندین تو یه مقامی هستید ماهم داریم درس می خونیم تا یه شغلی داشته باشیم به مقامی برسیم . حداقل یه بار خودتون رو جای ما بزارید اینکه تو جنگ فکر جون خودت باشی جونت رو نجات بدی یا اینکه درس بخونی باید ارامش داشته باشی تا درس بخونی ولی ما اون ارامش نداریم من خودم رو میگم اینکه سنم زیاده می فهم تو چه وضعیتی هستیم اون بچه هم میفهمه بخدا که نمیفهمه . اگه حضوری شد به جز دانش آموزا به اونم فکر کنین که والدین دانش آموزا چه حالی دارن . کم بود شهدای دانش آموز میخواین بیشترش کنین

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

استانداری تبریز واقعا آدم سخت گیری هست هنوز من پاییز رو نمیگم که شاخص چند بود میرفتین مدرسه حالا با اون کار ندارم الان که تبریز رو انقدر زدن ما باید زود تر از اصفحان میگذاشتن که امتحانات غیر حضوریه واقعا دارم میگم من یه دانش آموز اعتراض دارم چون تو جنگ صدای انفجار و جنگنده انقدر میومد که هیچ دانش آموزان جهان نمیتونستند درس بخونن ولی واقعا درک کنین خیلی ممنون

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

آیا مدارس شهر تبریز تو این وضعیت جنگی حضوریه چرا هیچ اطلاع رسانی نمی کنید تبریز تو دوران جنگ دست کمی از تهران نداشت و تمام روز صدای جنگنده شنیده می شد . کاش زود تر اطلاع رسانی کنید درباره نحوه برگزاری امتحانا و مراعات سلامت دانش آموزان رو بکنین که تو این وضعیت جنگی تو محیط خطرناکی مثل مدرسه حضور پیدا نکنن

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 ماه پیش

لطفا تکلیف دانش آموزان استان آذربایجان شرقی رو بگید معلوم کنن

حداکثر  2000  کاراکتر
امیر مهدی 1 ماه پیش

شاخص 165 و مدارس دایر منطقیه

حداکثر  2000  کاراکتر
منوچهرپورپاشا 2 سال پیش

سلام لطفاسایت شکایت ازمعلمان راراه اندازی واطلاع رسانی نماییدسایت کنونی کارنمیکندوخواهشامسولین حراست شهرستانهاروازافرادمتدین وباایمان وکاربلدتعیین نماییدباتشکر

حداکثر  2000  کاراکتر
اسماعیل سالم 3 سال پیش
حداکثر  2000  کاراکتر