کارخانه تولیدی و صنعتی نیک کالا
بخاری
شومینه
تولید اجاق گاز
- EntityId : 484673
- SmallCode : 90073
- Category : فروش لوازم خانگی
- Activities :
- Update Date : 2018-12-10
- Quality Score : 0.514
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 1 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 0 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
کد پستی :
توضیحات
نیککالا بعنوان یک تولیدکننده، خود نیز در واقع مصرفکننده بسیاری از مواد اولیه، ملزومات و نیازهای روزمره داخلی است که زنجیره ای از صنایع با کیفیت داخلی را حمایت و فعال مینماید.
این شرکت به دلیل پیشبینیها و ایجاد تمهیدات لازم، آموزش مؤثر، صرفهجویی علمی و عملی، داشتن اختراعات متعدد و ... روندی را طی نموده تا محصولات خود را حتی با کیفیتی بالاتر از قبل به بازار ارائه نموده و ضمن حفظ و پایدار سازی نمایندگان و توزیعکنندگان به عنوان سرمایه های تجاری خود، اخلاق حرفه ای خود را با الگویی تلفیقی از آموزه های اسلامی، فرهنگ ایرانی و بینش جهانی، بر پایه ارزشهای پایدار اخلاقی بنا نهاده است. با گستره مناسبی از شبکه خدمات مشتریان در سراسر کشور و ارایه مجمو عه ای کامل از فرآیند های مشتری مداری، رضایت مندی پایدار و مطمئنی را برای مشتریان، به عنوان سرمایه های اصلی خود فراهم نموده است.
در این مسیر نیز همواره تلاش کرده تا علاوه بر حفظ این جایگاه اجتماعی، در مسیر ارتقاء و تعالی آن گام بردارد. اخذ استانداردهای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و استاندارد رضایت مشتریان ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ و تندیس های طلائی متعدد از سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تندیس طلائی استاندارد ایران و دریافت لوح تقدیر و تاییدیه از سوی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران، مهر تاییدی برای این ادعا است.
این شرکت به دلیل پیشبینیها و ایجاد تمهیدات لازم، آموزش مؤثر، صرفهجویی علمی و عملی، داشتن اختراعات متعدد و ... روندی را طی نموده تا محصولات خود را حتی با کیفیتی بالاتر از قبل به بازار ارائه نموده و ضمن حفظ و پایدار سازی نمایندگان و توزیعکنندگان به عنوان سرمایه های تجاری خود، اخلاق حرفه ای خود را با الگویی تلفیقی از آموزه های اسلامی، فرهنگ ایرانی و بینش جهانی، بر پایه ارزشهای پایدار اخلاقی بنا نهاده است. با گستره مناسبی از شبکه خدمات مشتریان در سراسر کشور و ارایه مجمو عه ای کامل از فرآیند های مشتری مداری، رضایت مندی پایدار و مطمئنی را برای مشتریان، به عنوان سرمایه های اصلی خود فراهم نموده است.
در این مسیر نیز همواره تلاش کرده تا علاوه بر حفظ این جایگاه اجتماعی، در مسیر ارتقاء و تعالی آن گام بردارد. اخذ استانداردهای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ و استاندارد رضایت مشتریان ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۲ و تندیس های طلائی متعدد از سازمان حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان و تندیس طلائی استاندارد ایران و دریافت لوح تقدیر و تاییدیه از سوی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران، مهر تاییدی برای این ادعا است.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید