شرکت تنورد (TUVWORLD)
کیفیت همیشه ماندگار است.
سیستم اطلاعات مدیریت
- EntityId : 678797
- SmallCode : 82dca
- Category : سیستم اطلاعات مدیریت
- Activities :
- Update Date : 2018-01-14
- Quality Score : 0.457
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
توضیحات
مدیریت کیفیت رضایت مشتری راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها ISO 10002 ایزو 10002 راهنمایی برای طراحی و اجرا فرآیندهای اثربخش و کارای رسیدگی به شکایات برای همه نوع فعالیت های تجاری و غیرتجاری ( از جمله تجارت الکترونیک ) فراهم می آورد. ایزو 10002 به منظور تامین منافع سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرف های ذینفع آن تدوین گردیده است. اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیندهای رسیدگی به شکایات مشتریان می تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآیندها شود و چنانچه شکایات بدرستی رسیدگی شوند می تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعیت و نوع فعالیت بهیود بخشد. فرآیند رسیدگی به شکایات کارا و اثربخش، منعکس کننده نیازهای تامین کنندگان و دریافت کنندگان محصولات می باشد. رسیدگی به شکایات به واسطه فرآیندهای ذکر شده در ایزو 10002 می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید. 021-22907996مرتضوی
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید