شرکت تنورد (TUVWORLD)

کیفیت همیشه ماندگار است.

سیستم اطلاعات مدیریت
  • EntityId : 678797
  • SmallCode : 82dca
  • Category : سیستم اطلاعات مدیریت
  • Activities :
    سیستم اطلاعات مدیریت (749896)
  • Update Date : 2018-01-14
  • Quality Score : 0.457
  • Participated in Plan Ads : False
  • Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
  • Plan Adv Has Follow Link : False
  • Plan Adv Keywords :

  • Quality Score Detail

  • Address : 1  /  1
  • DetailedAddress : 0.5  /  0.5
  • Phone : 1  /  1
  • Website : 1  /  1
  • Email : 0.5  /  0.5
  • PostalCode : 0  /  1
  • SocialMedia : 0  /  0.5
  • Location : 0  /  2
  • LogoOrCoverImage : 1  /  1
  • MoreImages : 0  /  1
  • Description : 1  /  1
  • LongDescription : 0.5  /  0.5
  • Services : 1  /  1
  • Slogan : 0.5  /  0.5
  • UpdatedInPastYear : 0  /  0.5
  • ParticipatedInPlanAds : 0  /  0.5
  • CommentEnable : 0  /  2
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
مدیریت کیفیت رضایت مشتری راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها ISO 10002 ایزو 10002 راهنمایی برای طراحی و اجرا فرآیندهای اثربخش و کارای رسیدگی به شکایات برای همه نوع فعالیت های تجاری و غیرتجاری ( از جمله تجارت الکترونیک ) فراهم می آورد. ایزو 10002 به منظور تامین منافع سازمان و مشتریان، شاکیان و دیگر طرف های ذینفع آن تدوین گردیده است. اطلاعات بدست آمده از طریق فرآیندهای رسیدگی به شکایات مشتریان می تواند منجر به بهبود در محصولات و فرآیندها شود و چنانچه شکایات بدرستی رسیدگی شوند می تواند اعتبار سازمان را بدون درنظر گرفتن اندازه، موقعیت و نوع فعالیت بهیود بخشد. فرآیند رسیدگی به شکایات کارا و اثربخش، منعکس کننده نیازهای تامین کنندگان و دریافت کنندگان محصولات می باشد. رسیدگی به شکایات به واسطه فرآیندهای ذکر شده در ایزو 10002 می تواند رضایت مشتری را افزایش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ایزو 10002:2014 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان تخصصی ما تماس بگیرید. 021-22907996مرتضوی
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید