آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران
تصفیه آب و فاضلاب
- EntityId : 187838
- SmallCode : 5e3d4
- Category : تصفیه آب و فاضلاب
- Activities :
- Update Date : 2020-10-13
- Quality Score : 0.886
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 1 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 1 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 2 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
کد پستی :
توضیحات
اهداف کلان و استرتژیک شرکت آب و فاضلاب استان تهران به این شرح است:
توسعه و احداث مرکز کنترل از راه دور آب (تلهمترینگ)تهیه اطلاعات مکانی تاسیسات آب و فاضلابمکانیزه کردن مدیریت خطوط آبرسانی تهران و شهرهای زیر پوششاستفاده از نرمافزارهای هوشمند امداد، نگهداری و تعمیرات شبکه (PM)اتوماسیون گردش اطلاعاتبهرهبرداری از دانش و فرهنگ فنآوری اطلاعات (IT)استقرار نظام ارزیابی و تعالی سازمانی براساس مدل EFQMاستقرار و حفظ سیستمهای مدیریت کیفیت براساس استانداردهای سری ISOتدوین و ارتقای مقررات، دستورالعملها و آییننامههای اجرایی و عملیاتیظرفیتسازی و برونسپاری کارهاآموزش همگانی و ارتقای فرهنگ مصرف آباصلاح ترکیب نیروی انسانی شرکت و شرکت های زیرمجموعه و برگزاری آموزشهای لازم برای تجهیز آنهااصلاح مستمر ساختار سازمانی براساس نیاز روزو از همه مهمتر ارتقای سطح کیفی خدماترسانی به مشترکان و جلب رضایت آنها
توسعه و احداث مرکز کنترل از راه دور آب (تلهمترینگ)تهیه اطلاعات مکانی تاسیسات آب و فاضلابمکانیزه کردن مدیریت خطوط آبرسانی تهران و شهرهای زیر پوششاستفاده از نرمافزارهای هوشمند امداد، نگهداری و تعمیرات شبکه (PM)اتوماسیون گردش اطلاعاتبهرهبرداری از دانش و فرهنگ فنآوری اطلاعات (IT)استقرار نظام ارزیابی و تعالی سازمانی براساس مدل EFQMاستقرار و حفظ سیستمهای مدیریت کیفیت براساس استانداردهای سری ISOتدوین و ارتقای مقررات، دستورالعملها و آییننامههای اجرایی و عملیاتیظرفیتسازی و برونسپاری کارهاآموزش همگانی و ارتقای فرهنگ مصرف آباصلاح ترکیب نیروی انسانی شرکت و شرکت های زیرمجموعه و برگزاری آموزشهای لازم برای تجهیز آنهااصلاح مستمر ساختار سازمانی براساس نیاز روزو از همه مهمتر ارتقای سطح کیفی خدماترسانی به مشترکان و جلب رضایت آنها
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید