پارک بازاریابی ایران
یک گام جلوتر
بازاریابی
- EntityId : 531940
- SmallCode : 539d3
- Category : بازاریابی
- Activities :
- Update Date : 2022-10-01
- Quality Score : 0.457
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 0 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
توضیحات
پارک بازاریابی ایران از سال 1386 با هدف مطالعه و اجرای پروژه های مدیریت بازار (بازاریابی) و فروش و تجاری سازی وارد عرصه اقتصاد کشور گردید و در همین راستا نیز با گردآوری متخصصان مجرب در قالب اتاق فکر بازاریابی یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی کشور را ایجاد نموده است و به تبع آن نیز با تشکیل باشگاه بازاریابان ایران گامی بلند در توسعه و یکپارچگی مدیریت بازاریابی در ایران برداشت.
مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران با تلاش مستمر و منسجم در کنار صنایع مختلف کشور، مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار، در داخل و خارج از کشور گردیدهاند.
هدف از تدوین و پیادهسازی این مدل، برنامه ریزی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.
پارک بازاریابی ایران سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد. آنچه در پارک بازاریابی ایران انجام می شود، ایده زایی، تدوین، اجرا، ارزیابی پروژه های مدیریت بازار و توسعه پایدار این علم غنی بر اساس تجربه و مطالعه می باشد. بهره مندی از مشاوره کارشناسان و دکترین مجرب و تحصیل کرده در داخل و خارج از کشور باعث ایجاد بهره وری ایده آل در زمینه های تخصصی از قبیل مشاوره مدیریت بازاریابی عملیاتی، تدوین برنامه جامع تبلیغات، تجاری سازی، مهندسی فروش، مدیریت برند و برندسازی و همچنین تدوین برنامه بازاریابی و فروش سیستماتیک شده است.
مشاوران ارشد پارک بازاریابی ایران با تلاش مستمر و منسجم در کنار صنایع مختلف کشور، مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار، در داخل و خارج از کشور گردیدهاند.
هدف از تدوین و پیادهسازی این مدل، برنامه ریزی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.
پارک بازاریابی ایران سابقه همکاری با واحدهای خدماتی و صنعتی متفاوتی را در رزومه فعالیتی و پژوهشی خود دارد. آنچه در پارک بازاریابی ایران انجام می شود، ایده زایی، تدوین، اجرا، ارزیابی پروژه های مدیریت بازار و توسعه پایدار این علم غنی بر اساس تجربه و مطالعه می باشد. بهره مندی از مشاوره کارشناسان و دکترین مجرب و تحصیل کرده در داخل و خارج از کشور باعث ایجاد بهره وری ایده آل در زمینه های تخصصی از قبیل مشاوره مدیریت بازاریابی عملیاتی، تدوین برنامه جامع تبلیغات، تجاری سازی، مهندسی فروش، مدیریت برند و برندسازی و همچنین تدوین برنامه بازاریابی و فروش سیستماتیک شده است.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید