اداره کل غله و خدمات بازرگانی - استان سیستان و بلوچستان

4.0 (1 نظر)
  • وزارت جهاد کشاورزی
  • وزارت صنعت، معدن و تجارت
تماس

اطلاعات تماس

  • آدرس :
    زاهدان، خیابان مصطفی خمینی غربی
  • تلفن :
    XXXXXXXXXX
  • فکس :
    XXXXXXXXXX

اداره کل غله و خدمات بازرگانی - استان سیستان و بلوچستان زیر مجموعه

نظرات

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان 1 روز پیش

اینجانب امید ملک زهی با شماره ملی 3591582182 تاریخ تولد 1366 12 23 خبازی یک نانوایی رو همراه امتیاز که 4سال کار نکرده بود با مشورت و جلسه کارگره فرمانداری وجهاد بنده خریداری کردم. هم جهاد کشاورزی و فرمانداری قول 24تن رو در چند ماه به بنده دادن. ولی متاسفانه من که نانوایی رو تاریخ 1404 7 6 شروع بکار کردم هنوز هم سهمیه که گفتند . اداره غله 24تن باشه بهت میدم ندادن. من بارها هر ماه نانینو زنگ زدم که چرا افزایش سهمیه ما انجام نشده . ایشان هم در جواب گفتند نانینو باید افزایش سهمیه بده . در صورتی که کار نانینو فقط . چنانچه در پخت تخلف یا کم و زیاد پخت بشه از سهمیه کسر یا طبق پخت روزانه انجام بشه تشویقی میده. الان سهمیه بنده تا الان باید 24تن باشه. طبق محاسبات نانینو چون در در کار تخلف انجام یا کمبودی نداشتم. لحاظ از غله استان خواهشمندم هر چه سریعتر ماه بعدی به بنده افزایش سهمیه آراد رو بدید. چون واقعا زیر مجموعه نیکشهر هستیم. تا این لحظه هیچ همکاری لازم برای افزایش سهمیه نداشتن وفقط در جواب گفتند کسر و افزایش سهمیه دستت نانیینو هست. ونانینو هم در جواب گفتند که متاسفانه مسولین نیکشهر. بابت افزایش سهمیه هنوز هیچ کمک به بنده نکردم. حتی بعد از تماس که داشتم . تنها راهنمایی این بود که به چه دلیل سهمیه هر نانوایی کم میشه. که این رو هم همه می دونن. که از پخت روزانه بیشتر یا کمتر پخت بشه سهمیه کسر میشه. لحاظ از شما تقاضا دارم که اداره غله نیکشهر تماس حاصل فرمایید و حتما یادآوری لازم رو برای ماه بعدی که سهمیه بنده افزایش داشته باشه. چون واقعا کمتر از 24تن هم از نظر سوخت کم میاره هم مجبور میشم 10روز نانوایی بسته بشه با سهمیه که الان داریم. بحث کارگر هم هست . کارگر هم کاری به سهمیه نداره. میاد حقوق میگره میگه . هر نانوایی دوشیفت کار می کنه حقوق یکسان بدید. در صورتی که نانوایی دیگه دوشیفت 22کیسه پخت میشه مال من 13کیسه. اگه من حقوق مردم میاد احتساب می کنه اینجوری هم به ضرر بنده هست . نانوایی هم کسر سهمیه میشه الان فنوج کمترین تناژ سهمیه 24هست مال همه 27 34 28 خواهشمندم در راستای همکاری لازم هم برای بنده مردم عزیز که نون تهیه می کند. سعی و تلاش برای افزایش سهمیه آراد بنده رو داشته. در غیر این صورت بنده نانوایی پلمپ می کنم دنبال شغل آزاد میرم. تماس 09932679231

حداکثر  2000  کاراکتر