مبنا توسعه بازار
نگرش خلاقانه به کسب و کار
مشاوره مدیریت
- EntityId : 534569
- SmallCode : 22804
- Category : مشاوره مدیریت
- Activities :
- Update Date : 2015-01-18
- Quality Score : 0.457
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 1 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 0 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
کد پستی :
توضیحات
در دنیای امروز چرخهی حیات کالاها به سبب تحولات سریع تکنولوژیکی بسیار کوتاه است؛ لیکن پژوهشگران از یکسو سعی دارند تا کاربردهای متنوع و متعددی را از طریق همگرایی تکنولوژیکی برای هریک از کالاها ایجاد کنند و از سوی دیگر در تمامی مراحل، با استفاده از تجربیات و دانش شرکتهای تجاری ساز، میزان تقاضا و دورهی ماندگاری کالای خود را در بازار افزایش دهند. با همین نگاه کلان به ترکیب صادراتی تعدادی از کشورهای دنیا -به ویژه کشورهای صنعتی و نوصنعتی- مشخص میشود که بیش از 30 تا 40 درصد اقلام صادراتی آنها را فرآوردههایی تشکیل میدهد که حاصل تجاری شدن یافتههای پژوهشی هستند: مراحل تجاری سازی یافته های پژوهشی 1- تولید ایده 2- ارزشیابی ایده تولید شده 3- توسعه ایده و بررسی کاربردی کردن آن 4- تحلیل تجاری کالا 5- تست پایلت و بازارسنجی 6- جنبههای فنی و اجرایی 7- تجاری شدن * شرکت مبنا توسعه بازار گذر از مسیر تجاری سازی، فرآیندی پیچیده، پرهزینه و زمانبر بوده و نیازمند خدمات متنوع است. به همین جهت، شرکتهای فناور، دانش بنیان و صنعتی برای پیمودن این مسیر همواره با دشواریهای زیادی روبرو هستند. از آنجا که تعدادی از این شرکتها در پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد استقرار یافتهاند، واضح است که حجم قابل توجهی از تقاضاها برای استفاده و بهرهمندی از خدمات تجاری سازی در این مراکز وجود دارد؛ از این روی، شرکت «مبنا توسعه بازار» پس از پذیرفته شدن در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دفتر مرکزی خود را در کنار شرکتهای علم و فنآوری مستقر نموده است. شرکت «مبنا توسعه بازار»، با رویکردی علمی تجربی در جهت تجاری سازی محصولات و خدمات شرکتها اقدام به ارائهی راهکارهای مربوطه نموده است؛ از دید این شرکت، خلاصهی مراحل مبحث کلان تجاری سازی، شامل فرآیندها و خدمات متعدد مهندسی و مدیریتی به شرح زیر میباشد: - تحلیل فناوری و بازار - تحلیل پتنت، بررسی میزان نوآوری و قابلیت تجاری سازی - تهیهی طرح توجیهی، مطالعهی امکان سنجی و طرح کسب و کار - رصد فناوری و انتقال فناوری - ارائهی مشاورههای فنی و تخصصی، مدیریتی، مالی و حسابداری، مدیریت تولید و حقوقی (امور بیمهای، مالیاتی و قراردادها) - تبلیغات و بازاریابی (داخلی و بین المللی) - بازرگانی داخلی و خارجی و امور گمرکی از این روی و با توجه به موارد ذکر شده، شرکت «مبنا توسعه بازار»، خدمات تجاری سازی خود را با رویکرد مشاورهای و اجرایی، به منظور پشتیبانی از شرکتهای نوآور، دانش بنیان و صنعتی ارائه میدهد و با جدیت در این مسیر گام برخواهد داشت.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید