شرکت بخارگستر خاور - کارخانه

دیگ بخار
  • EntityId : 496504
  • SmallCode : 0aff9
  • Category : تاسیسات گرمایشی
  • Activities :
    دیگ بخار (281209)
  • Update Date : 2019-12-02
  • Quality Score : 0.486
  • Participated in Plan Ads : False
  • Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
  • Plan Adv Has Follow Link : False
  • Plan Adv Keywords :

  • Quality Score Detail

  • Address : 1  /  1
  • DetailedAddress : 0.5  /  0.5
  • Phone : 1  /  1
  • Website : 1  /  1
  • Email : 0.5  /  0.5
  • PostalCode : 0  /  1
  • SocialMedia : 0  /  0.5
  • Location : 0  /  2
  • LogoOrCoverImage : 1  /  1
  • MoreImages : 1  /  1
  • Description : 1  /  1
  • LongDescription : 0.5  /  0.5
  • Services : 1  /  1
  • Slogan : 0  /  0.5
  • UpdatedInPastYear : 0  /  0.5
  • ParticipatedInPlanAds : 0  /  0.5
  • CommentEnable : 0  /  2
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت بخار گستر خاور
به منظور تحقق یک مرکز شناخته شده شخصی, معتبر و مستقل جهت تولید انواع بویلر بخارو آب داغ, هیترهای روغن داغ, مخازن تحت فشار و اتوکلاو در سال 1372 ایجاد شده , از آن زمان ت کنون با کسب تجربیاتی بسیار در چرخه صنعتی کشور فعال بوده و کلیه محصولات خود را منطبق با به روز ترین کدها و استاندارهای رایج بین المللی تولید و عرضه می نماید.
این شرکت با نام تجاری بخارگستر خاور , تحت استاندارد ملی با شماره 4231 از علامت استاندارد ایران محصولات خود را به تولید می رساند.
محصولات این شرکت تاکنون در بسیاری از مراکز پالایشگاهی و پتروشیمی , مراکز مهم دولتی , دانشگاهها, یمارستانها, فرودگاهها, برجهای مسکونی, صنایع غذایی, کاشی و سرامیک, رنگ و رزین, نساجی, لاستیک و پلاستیک, پلاستوفوم, بسته بندی, چوب و کاغذ, داوسازی و ... نصب و بهره برداری گدیده و کارکد مناسب و رضایت این مشتریان دلیلی بر مدعای فوق است.
شرکت بخار گستر خاور با پیاده سازی و اجرای سیستم های مدیریت کیفی :
ISO 9001 , ISO 9001 (الزامات کیفیت در جوشکاری مواد فلزی) امنیت کاری و کیفیت محصول را برای خریداران محترم تضمین می نماید.
مدیریت شرکت در راستای پیاده سازی یک نظام مدیریت کییت کارا, محورهای زیر را سرلوحه کار قرار داده است:
جلب رضایت مشتریانلاش جهت بهبود مستمر در تمامی فعالیت ها و فرآیندهاتحت کنترل درآوردن کلیه فرآیندهای تأثیرگذار در کیفیتایجاد یک سیستم مدیریت کیفیت مبنی بر خواسته های مشتریبرقراری نظام آموزشی به منظور ایجاد ترکیبی از نیروهای متخصص
همچنین برای کسب رضایت مشتریان, مدیریت و پرسنل شرکت خود را ملزم ه رعایت موارد ذیل می دارند:
تضمین حفظ اطلاعات و اموال مشتریانکاهش هزینه های سربار و عملیاتی از طریق سیستم مدیریت کیفیت پیشگیرانهرعایت کلیه الزامات قراردادها, استاندارها و مشخصه های مورد نظر در قراردادرعایت زمن بندی ها از طریق جلوگیری از تأخیرهای ناشی از اشتباه و یا کارهای غیرضروریبهبود متسمر و نوآوری در روش ها , ابزار و ایده انجام فعالیت ها
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید