اروند کلود

ارائه ابزارهای مورد نیاز در هر کسب و کار، آسان، ایمن، سریع و ارزان

برنامه نویسی پخش نرم افزار نرم افزار آموزشی نرم افزار مهندسی نرم افزار کاربردی
  • EntityId : 761219
  • SmallCode : 041f3
  • Category : برنامه نویسی
  • Activities :
    برنامه نویسی (722005)پخش نرم افزار (4000009)نرم افزار آموزشی (4000025)نرم افزار مهندسی (4000029)نرم افزار کاربردی (4000030)
  • Update Date : 2017-07-29
  • Quality Score : 0.314
  • Participated in Plan Ads : False
  • Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
  • Plan Adv Has Follow Link : False
  • Plan Adv Keywords :

  • Quality Score Detail

  • Address : 0  /  1
  • DetailedAddress : 0  /  0.5
  • Phone : 1  /  1
  • Website : 1  /  1
  • Email : 0.5  /  0.5
  • PostalCode : 0  /  1
  • SocialMedia : 0  /  0.5
  • Location : 0  /  2
  • LogoOrCoverImage : 0  /  1
  • MoreImages : 0  /  1
  • Description : 1  /  1
  • LongDescription : 0.5  /  0.5
  • Services : 1  /  1
  • Slogan : 0.5  /  0.5
  • UpdatedInPastYear : 0  /  0.5
  • ParticipatedInPlanAds : 0  /  0.5
  • CommentEnable : 0  /  2
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
پاسخگویی به مشتریان و حل مشکلات آنها نقش بسیار تعیین کننده ای در وفاداری مشتریان و اعتماد آنها به خدمات دهندگان و فروشندگان محصولات. واحد های پشتیبانی عموما با حجم بالایی از تماس روبرو هستند که نبود فرایند های مناسب و سامانه هایی که به خوبی این فرایند ها را به اجرا بگذارند می تواند موجب افزایش تماس های نا موفق و ریزش مشتریان و کاهش اعتبار کسب و کار گردد. عدم وجود سامانه های پشتیبانی و مستند نشدن تماس ها قطعا موجب افزایش تماس های ناموفق می گردد. سامانه هایی نظیر ضبط صدای تماس مشتری اگر چه به عنوان یک ابزار نظارتی سودمند هستند اما در پیاده سازی فرایند یک واحد پشتیبانی کارامد کمکی نخواهد کرد.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید