آموزش و پرورش منطقه 4 - ارزیابی عملکرد

2.6 (10 نظر)
  • مناطق آموزش و پرورش
تماس

اطلاعات تماس

  • آدرس :
    تهران، منطقه 4، محله مجیدیه و شمس آباد، بزرگراه رسالت، نبش خیابان کرمان شمالی، روبروی پمپ بنزین
  • تلفن :
    XXXXXXXXXX
  • کد پستی :
    1675663313

آموزش و پرورش منطقه 4 - ارزیابی عملکرد زیر مجموعه

مناطق آموزش و پرورش

نظرات

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام ما امروز 24 خرداد برای ثبت نام ب مدرسه شهید سلیمانی دخترانه مراجعه کردیم ب ما گفتن شیف صبح نداریم برای ماهایی ک ی بچه شیفته صبح داریم بدون وسیله چجوری یکیش و صبح ببریم یکیش ظهر ببریم بیاریم اخه چرا شیفت صبح نباید داشته باشه مردم کم دغدغه دارن عوض اینکه ی باری از دوش مردم بردارید رفتید شیف صبح برداشتید اخه انصاف لطفا رسیدگی کنید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام وقت بخیر مدرسه شهید صدوقی پسرانه منطقه 4 الان برای دریافت کارنامه مبلغ دو میلیون تومان کمک به مدرسه طلب کرده آخه با این شرایط افتضاح اقتصادی مدرسه ای ک همه کلاس هاش آنلاین بوده نه معلمی نه خدماتی همه خونه نشستن و مادر بیچاره ب آموزش بچها از کارو زندگی افتاده دبیران و معاونین حقوق سر موعد داشتن چرا باید الان کمک ب مدرسه بگیرن یا هزینه سرویس بهمن ماه تسویه کردم بنا به بخشنامه آموزش و پرورش بخاطر تعطیلی باید هزینه رو عودت کنن چرا رسیدگی نمیکنید الان باید دو میلیون هم کمک ب مدرسه بدیم خواهش میکنم رسیدگی کنید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام لطفا رسیدگی کنید چطور مدارس هرچی دلشون می خواد بابت شهریه میگیرند.مدرسه ادب امسال 1405 بابت کلاس چهارم ابتدایی از ما 210 میلیون تومان(دویست و ده میلیون تومان)درخواست کرده.هیچ گونه فعالیت جانبی مثل کلاس زبان -کامپیوتر -شنا و غیره نداره. شما را بخدا به داد مردم برسید.

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

سلام مدرسه استاد خدابخش پول سرویس مدرسه را بهمن ماه تمام و کمال دریافت کرده است، الان که طبق بخشنامه آموزش و پرورش می بایست مازاد هزینه سرویس به علت تعطیلی مدارس را عودت دهد از پاسخگویی و پرداخت امتناع می کندو پاسخگو نیستند. مدرسه خانواده ها را به پیمانکار حواله می دهد و پیمانکار به مدیر مدرسه لازم به ذکر است خانواده هایی که جهت دریافت کارنامه و پرونده به مدرسه مراجعه داشته اند مدرسه از دادن آن به کسانی که پول سرویس را به صورت کامل پرداخت نکرده باشند امتناع می کند.خواهشمند است رسیدگی فرمایید

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان

با عرض سلام .مدرسه منصورنفر در منطقه خاک سفید برای هر نفر ثبت نام کلاس اول از 5ملیون تا 10ملیون به اسم کمک به مدرسه پول میگیرن آیا این کار درستیه کسی پیگیری میکنه

حداکثر  2000  کاراکتر
کاربر مهمان
حداکثر  2000  کاراکتر
محمد میرسمیعی 11 ماه پیش

سلام مدیر مدرسه متوسطه دوم عادی دولتی امام موسی کاظم واقع در منطقه 4 و خیابان حیدرخانی خیابان احدزاده ار ثبت نام پسرم که معدلش 19 5 است خودداری می نماید و منزل ما روبروی مدرسه است

حداکثر  2000  کاراکتر
مرتضی 1 سال پیش

سلام لطفا یکی رسیدگی کنه چند ساله سرویس بهداشتی مدرسه 22بهمن حسین آباد مهرشهر خرابه بچه ها اذیت میشن فردا کلیه شون داغون بشه کی جوابگو هست دیگه دستشویی جز ضروریات هست کمک ب مدرسه هم گرفتن بس چیکار کردن

حداکثر  2000  کاراکتر
محمدرضاحسینی 2 سال پیش

سلام مدیر مدرسه کمیل مبلغ 1500 هزار تومان درخاست اجباری وجه کرده از هر دانش اموز بابت تحویل کارنامه و ثبتنام سال بعد ایا درسته کجای قانون نوشته این مبلغ رو و غیر این دانش اموز اخراج اگه ندیم من ب مشکل خوردم الان

حداکثر  2000  کاراکتر
ندا لواسانی 2 سال پیش

سلام هنرستان 8 شهریور برای این که مشکلات مدرسه توسط هنرجوها فیلم برداری و عکس برداری نشه هر روز ساعت 8 صبح همه هنرجو هارو بازرسی بدنی میکنن و داخل کیفشون هم میگردن . موبایل هنرجو ها تا 7 روز بدون هیچ مجوز رسمی و غیر قانونی توقیف میشه.(این مدرسه بیش از 50 سال ساخته شده و سقف مدرسه از کاه و گل هست و موسسه نو سازی مدارس هیچ فکری ب حال این مدرسه نمیکنه )واقعا باعث تاسف هستش ک از زبان خود معاون بشنوم که بگه ما برای این گوشی بچه هارو میگیریم ک از حرف زشت ، ضرب و شتم دانش آموزها ، مشکلات سازه مدرسه فیلمی گرفته نشه تا دردسر ساز نباشه. متاسف برای آموزش پرورش منطقه 4 ... این هنرستان هیچ خودرو سالمی هم نداره تا بچه ها روش کار کنن و آموزش ببینن .

حداکثر  2000  کاراکتر