نرم افزار جامع بانک اطلاعات مشاغل کتاب اول

قابلیت های نرم افزار کتاب اول

1. بانک اطلاعات مشاغل

ما برای شما کامل ترین و به روزترین بانک اطلاعات مشاغل را در این نرم افزار گردآوری کرده ایم، شما می توانید کسب و کارها را جستجو کرده و اطلاعات کاملی از آنها را مشاهده کنید.

2. نقشه تهران

این نرم افزار مجهز به نقشه کامل و دقیق شهر تهران برپایه سامانه اطلاعات جغرافیایی جی آی اس با اعمال آخرین تغییرات معابر شهر تهران است.

3. بانک اطلاعات شخصی

علاوه بر بیش از 300 هزار رکورد اطلاعاتی مندرج در این نرم افزار , شما می توانید اطلاعات بیشتری را به عنوان بانک اطلاعات شخصی به این نرم افزار افزوده و در محیط این نرم افزار آنها را مدیریت کنید.

صاحبین مشاغل و کاربردهای نرم افزار کتاب اول

1. ارتباط موثر و تبلیغات هدفمند

شما با مشاهده اطلاعات کامل تماس بیش از 300,000 کسب و کار می توانید با آنها ارتباط موثر برقرار کنید. ولی این ارتباط چگونه می تواند به توسعه کسب و کار شما کمک کند؟ شما می توانید با معرفی کالا ها یا خدمات منحصر به فرد خود در زمان خاص و برنامه ریزی شده ای با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید. مثلا اگر تخفیف ویژه ای درنظر گرفته اید به آنها اطاع رسانی کنید یا اگر محصول جدیدی ارائه می دهید آنها را به مشتریانتان معرفی کنید.
بیاید با هم با یک مثال عملی و ساده ببینیم این نرم افزار چگونه می تواند به کسب و کار یک دندانپزشک کمک کند. اگر شما مسئول تبلیغات و بازاریابی یک دندانپزشک هستید اصلی ترین دغدغه شما پیدا کردن مشتریان جدید برای دکتر است. ابتدا نام دکتر را در بانک اطلاعات مشاغل جستجو کنید.در لیست نتایج بر روی نام دکتر کلیک کنید تا اطلاعات پروفایل را مشاهده کنیداگر روی نقشه نمایش داده شده در پروفایل کلیک کنید موقعیت دکتر را بر روی نقشه مشاهده خواهید کرد. اگر دکتر فعالیت خود را تازه آغاز کرده است محل مطب را روی نقشه تهران جستجو کنید و آن را پیدا کنید. سپس با روشن کردن تمام لایه های مشاغل (POI) بر روی نقشه می توانید بخشی از مشاغل مهم را روی نقشه مشاهده کنید. با انتخاب گزینه "جستجو در محدوده قابل مشاهده" و تایپ کردن عبارت "شرکت"، می توانید تمام شرکت هایی که اطراف مطب هستند را مشاهده کنید. تمام موارد نمایش داده شده در لیست را انتخاب کنید، اطلاعات آنها را چاپ کنید و برای تمام شرکت ها نامه، کارت دکتر و کارت تخفیف ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا از تخفیف ویژه 20% شما استفاده کنند. با این روش بسیار ساده و کاربردی قطعا مشتری های بیشتری جذب خواهید کرد.

2. بهترین خرید با بهترین قیمت

بسیاری از شرکت ها برای تولید محصولات یا ارائه خدمات خود نیاز به مواد اولیه یا سرویس خاصی دارند، برای همین در بازار به دنبال کسب و کار هایی می گردند که محصول مورد نظر آنها را می فروشند یا سرویس مورد نیاز آنها را ارئه می دهند. این نرم افزار با داشتن اطلاعات جامع و بروز کسب و کار های تهران به شما کمک می کند تا با تمام کسب و کارهای موجود در بازار ارتباط برقرار کنید و از قیمت ها و خدمات ویژه آنها مطلع شوید تا محصول یا سرویس مورد نظر خود را تهیه کنید.
بیاید باز با یک مثال ساده با هم ببینیم نرم افزار کتاب اول چگونه به مدیر یک کارخانه کمک می کند تا محصول و سرویس مورد نظر خود را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب از بازار جستجو کند و آن را تهیه کند.
مسئول خرید کارخانه می تواند در بخش بانک اطلاعات مشاغل این نرم افزار با جستجوی عبارت "روغن صنعتی" یا عبارت "فروش روغن صنعتی" تمام فروشنده های این محصول را در بازار مشاهده کند. شما می توانید با تمام فروشنده ها تماس بگیرید و از کیفیت و قیمت آنها مطلع شوید و بعد، محصول مورد نظر خود را از بهترین فروشنده که بهترین محصول را با قیمت مناسب ارائه می کند خریداری کنید.

3. پخش و توزیع محصولات

اگر محصولی تولید کرده اید و می خواهید آن را به کسب و کار های خاصی ارائه دهید و آن را در سطح بازار توزیع کنید.این نرم افزار بسیار می تواند به شما کمک کند.
مثلا فرض کنید، شما تولید کننده مواد غذایی خاصی هستید و می خواهید آن را به تمام سوپر مارکت های موجود در سطح تهران توزیع کنید. نرم افزار کتاب اول اینگونه می تواند به شما کمک کند.
اگر شما مسئول پخش و توزیع کالا هستید، می توانید با استفاده از جستجوی پیشرفته نرم افزار و جستجوی عبارت "سوپرمارکت" در فیلد فعالیت و فیلتر کردن اطلاعات به منطقه 1 تهران تمام سوپر مارکت های منطقه 1 را مشاهده کنید. سپس با پرینت کردن اطلاعات و ارائه آن به مسئول مربوطه، به تمام سوپر مارکت ها مراجعه کنید و محصول خود را به آنها ارائه کنید.

4. برنامه ریزی و مدیریت مشتریان

یکی از امکانات کاربردی نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل، امکان ثبت اطلاعات شخصی و ایجاد یک بانک اطلاعات شخصی است.
مدیریت کردن اطلاعات مشتریان یکی از نیاز های مهم تمام مشاغل به حساب می آید. شما با مدیریت مشتری خود می توانید ارتباط حرفه ای تر و موثرتری با مشتریان خود داشته باشید. در توضیحات و مثالهایی که در بخش 1 زده شد مشتری بالقوه شما یک کسب و کار است، اما در این بخش شما می توانید اطلاعات اشخاص حقیقی را نیز ثبت و مدیریت کنید.
برای مثال یک معاملات املاک را در نظر بگیرید که تعداد زیادی مشتری برای فروش یا رهن و اجاره دارد و می خواهد این اطلاعات را دسته بندی کرده و آنها را روی نقشه مشخص کند. مسئول بخش مربوطه به سادگی می تواند با ثبت این اطلاعات در بخش بانک اطلاعات شخصی تمام املاک را ثبت و هم در نقشه و هم به صورت لیست آنها را جستجو کند.

در حال حاضر نرم افزار کتاب اول تولید نمی شود

شما می توانید با خرید سرویس "دسترسی بانک مشاغل کتاب اول" به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشید. جهت خرید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دسترسی بانک مشاغل کتاب اول