شرکت آترینا

ساختمان هوشمند تخصص ماست نماینده رسمی و تامین کننده برندهای : ABB iLuxus (Official , Gold Partner) Schneider Electric Berker نماینده انحصاری orvibo

اتوماسیون ساختمان هوشمند سازی ساختمان
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
معرفی شرکت :
اتوماسیون ساختمان آترینا نماینده رسمی و تامین کننده برندهای :
ABB
iLuxus (Official , Gold Partner)
Orvibo Exclusive official
Schneider Electric
Berker
افزایش قیمت بسته های انرژی از یک سو و پیشرفت روز افزون تکنولوژی از سویی دیگر، صاحبان و فعالان صنعت ساختمان را بر آن داشت تا از دانش و تکنولوژی روز در این حوزه نیز بهره ببرند. حاصل این تلاش جمعی، پیدایش حوزه ای است که امروزه تحت عنوان اتوماسیون ساختمان (Building Automation)، یا به عبارتی مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)، شناخته می شود.
هسته فنی شرکت آترینا در میانه سال 1385 کار خویش را با تحقیق در این حوزه ها شروع کرد و پس از جذب مهندسانی کارآزموده و روشن شدن چشم انداز آتی مجموعه، در سال 1391، شرکت مهندسان مشاور اتوماسیون ساختمان آترینا شکل گرفت. هدف مجموعه،در وهله نخست، سود جستن از همراهی مهندسانی به روز و با تجربه در کنار ارائه سبد کاملی از محصولات هوشمند، با استفاده از پروتکل های باز نظیر KNX، LON، BACnet، بوده است. در کنار هدف نخستین، دیگر هدف ما پیشکش کامل ترین راهکارهای کاربردی به منظور یکپارچه سازی به مشتریان است.
در راستای تحقق این اهداف، کوشیدیم با ایجاد مجموعه ای کاملا تخصصی در حوزه سیستم های یکپارچه و جریان ضعیف (کنترل سیستم های HVAC، روشنایی، کنترل تردد، زیرساخت و شبکه)، ضمن بهره گیری از دانش و تجربه ایشان در سیستم های مدیریت هوشمند ساختمان (BMS)، پاسخگوی نیازهای مشتریان باشیم. همچنین در پاسخ به نیاز این پروژه ها، علاوه بر معرفی و استفاده از محصولات طراز اول ساخت آلمان و ایالات متحده، مایلیم با
تکیه بر عزم راسخ نیروهای متعهد داخلی، خطی مشی شرکت را به سویی سوق دهیم تا تکنولوژی تولید قطعات استفاده شده در این صنعت بومی سازی شود راهی که علاوه بر افزایش اعتماد بین کاربران و شرکت، ارائه خدمات بهتر را نیز امکان پذیر می سازد.
آترینا در راستای پیشبرد دانش نظری در این حوزه، اقدام به ترجمه و چاپ شماری از مهم ترین کتاب ها و هندبوک ها برای مهندسان و پژوهندگان این وادی کرده است و در تمام این مدت، کلاس هایی آموزشی پرشماری برای متقاضیان در سطح کشور تدارک دیده است. ضمیمه شدن تعداد بسیار زیادی از مدارک و درجات بین المللی و دوره های آموزشی فراوانی که متخصصان این شرکت در داخل و خارج از کشور دیده اند، کارنامه علمی و تخصصی این مجموعه را تکمیل می کند.
در هر پروژه، در گام نخست، با توجه به نوع کاربری ساختمان، اقلیم منطقه، نیاز ساکنان، مشخصات مجموعه، اهداف و محدودیت های کارفرما و حجم سرمایه گذاری، به ارائه راه حل های مناسب برای ساختمان مدنظر اقدام کنند. این دستاورد با مجموعه تلاش هایی چون شیوه طراحی مطابق استانداردهای بین المللی، انتخاب مهندسی تجهیزات، برنامه نویسی کاملا ساده و کاربردی برای کاربران، خدمات خاص و منحصربه فرد به مشتریان شرکت و... امکان پذیر شده است.
مایلیم با ایجاد گروهی متخصص و خلاق، همواره در صدر فهرست انتخاب های مشتریان قرار گیریم و در افزایش ارزش افزوده برای سرمایه گذاران و بهره برداران صنعت ساختمان، نقشی موثر ایفا کنیم.
اولین عضو رسمی مورد تأیید انجمن بین المللی KNX در ایران (KNX Member)
اولین مرکز آموزش بین المللی تربیت مربیKNX در ایران (KNX Tutor)
دارای مجوز مرکز آموزش بین المللیKNX در سطوح و پیشرفته
دارای مجوز مرکز آموزش بین المللی KNXدر سطوح مقدماتی
کتاب های چاپ شده
کتاب های در دست چاپ
برگزاری کلاس های آموزشی
ثبت نام دوره های Home Automation
سر فصل های آموزشی Home Automation
ثبت نام دوره های BMS
سر فصل های آموزشی BMS
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید