شرکت پاریزفن گهر

تامین کننده تخصصی فرآورده های کربنی و گرافیتی در ایران

فروش مواد شیمیایی واردات صادرات مواد شیمیایی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
با استعانت از خداوند متعال شرکت پاریزفن گهر (بانام تجاری پاریزفن)  با اتکا بر ۲۵ سال تجربه موفق در زمینه تحقیق و تولید فراورده های گرافیتی از جمله الکترودهای گرافیتی کوره های قوس بعنوان یک محصول شاخص برای صنایع ریخته گری فولاد و چدن فعالیت می کند . همچنین سرمایه گذاری گسترده این شرکت در خصوص تامین مواد اولیه صنایع ریخته گری از جمله : بلوک و قطعات گرافیتی ، ترکیبات نسوز پایه گرافیت ، صفحات گرافیتی ، بوته های گرافیتی ،  کک متالورژی ، آنتراسیت، انواع پودر های گرافیتی طبیعی (چرب)، دوده های صنعتی ، کربن اکتیو و سایر مواد و ترکیبات پایه کربنی  عامل اصلی شناسایی آن در بازارهای داخلی محسوب شده است.
تولید این محصولات  مطابق با استانداردهای روز جهانی، جزو اهداف اصلی این شرکت می باشد .  شرکت پاریزفن از سال ۱۳۹۳ بعنوان نخستین سال فعالیت خود ضمن اخذ مجوزهای لازم  بر واردات انــواع فرآورده های گرافیتی بعنوان ماده اولیه اصلی و مهم برای صنایع مختلف ریخته گری فولاد و چدن ،  قطعه سازی و لنت ترمز ،  رنگ های نسوز ، پلیمر و لاستیک سازی ،  آلومنیوم سازی ، کابـل سازی ،  مس و صنایع حفاری ، فولادهای آلیاژی و نظایر آن اقدام نموده است .
علاوه بر حضور موثر در بازارهای داخلی در حوزه های مختلف صنعتی  ، این مجموعه توانسته است در بازار صادرات محصولات خود در کشورهای همسایه حضوری پررنگ داشته باشد .
عامل اصلی موفقیت شرکت پاریزفن عبارت است از : تاکید و جدیت آن بر کیفیت کالا و رعایت دقیق  استانداردهای روز دنیا درمواد اولیه و همچنین مراحل تولید محصول ،  که اذعان مشتریان این شرکت مبنی بر این مهم به نوبه خود موید این نکته است.
اخذ پروفرمای ارزی و در واردات کلیه مواد اولیه صنایع ذوب و ریخته گری از جمله : فرو آلیاژها و محصولات کربنی و فرآورده های گرافیتی)
ماشینکاری و اجرای پروژه های فنی و مهندسی در تهیه قطعات و قالب های گرافیتی با عالی ترین سطح مرغوبیت
تامین عمده کک نفتی و اخذ سفارشات صادراتی
تامین عمده انواع پودر های گرافیتی : چرب ، کم و پر سولفور با دانه بندی های استاندارد
تامین عمده انواع دوده های صنعتی
تامین عمده دوده اورگانیک (کربن فعال)
تامین عمده شمش چدن داکتیل و خاکستری
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید