تصفیه آب صنعتی - شعبه کیان پارس

برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی باید این چهار مرحله را انجام دهیم. در مرحله اول مقدار آب مورد نیاز جهت تصفیه را در روز مشخص کنیم و ... ادامه در سایت

تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب دستگاه تصفیه هوا
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
آموزش تصفیه آب صنعتی
ویدئو تصفیه آب صنعتی اولین تلویزیون تخصصی تصفیه آب صنعتی در ایران که کلیپ هایی در مورد قواعد کار با تصفیه آب صنعتی، سرویس تصفیه آب، تعمیرات و خلاصه هر چیزی در مورد دنیای آب شیرین کن صنعتی به نمایش خواهد گذاشت.
معرفی محصولات تصفیه آب صنعتی اورجینال و تخصصی ارسال رایگان کلیه محصولات به سراسر کشور با روش پرداخت آنلاین و پرداخت در محل، ارسال کلیه تجهیزات توسط واحد خدمات شرکت آب پاکسازان به درب منزل، پشتیبانی و خدمات در سراسر کشور انجام کلیه خدمات تصفیه آب در شهر اهواز تهران قم اصفهان و..
پوشش کل استان خوزستان تصفیه آب اهواز تصفیه آب خوزستان خدماتی متمایز تصفیه آب خوزستان اهواز و تصفیه آب خوزستان
کار با تصفیه آب صنعتی
تصفیه آب صنعتی خورشیدی
فاضلاب تصفیه آب صنعتی
آب صنعتی
دستگاه تصفیه آب صنعتی
دستگاه تصفیه آب صنعتی

تصفیه آب صنعتی چیست یا آب شیرین کن صنعتی که اغلب به عنوان RO شناخته می شود، یک روش بسیار پیشرفته برای تولید آب تصفیه شده می باشد. این تکنولوژی ابتدا در نیروی دریایی آمریکا برای تولید آب شرب، از آب دریا استفاده شده است. امروزه از فرآیند اسمز معکوس RO در تصفیه آب استفاده می شود.

به عنوان یک فرآیند جداسازی در بسیاری از صنایع تولید آب تصفیه(آب شرب یا آب آشامیدنی ها)، تصفیه پساب ها، صنعت پرورش دام، صنعت پرورش طیور(مرغداری ها)، صنعت کشاورزی، آب ورودی کولینگ تاور ها، دیگ های بخار(boiler)، آب استفاده در نازل های مه پاش، صنایع غذایی، دارو سازی، پزشکی و غیره استفاده می شود.

تصفیه آب صنعتی به انگلیسی

تصفیه آب صنعتی به انگلیسی Industrial water purifier و یا Industrial water treatment آب پاکسازان نیز با نام Water purifiers دستگاه های تصفیه آب صنعتی در جایی دیگر با نام کارشناس حذف آب Water removal experts اسم گذاری شده است، گاها تصفیه آب صنعتی به اشتباه تایپی jwtdi Hf wkujd و یا jwtdi hf wkujd هم نیز سرچ می شود.
پساب تصفیه آب صنعتی
پساب یا پسآب تصفیه آب صنعتی از آنجا که در دنیا به ویژه مناطق کم آب، استفاده از سیستم های تصفیه آب صنعتی با کمترین اب دور ریز بسیار حائز اهمیت است فلذا آب دورریز با عدم برگشت خود به سیستم ro برای تصفیه آب مجدد در صورت برگشت بیش از حد پساب برای تصفیه مجدد توسط سیستم RO غلظت آلاینده ها و تی دی اس آب زیاد بوده و باعث می شود به ممبرین ها برای تصفیه فشار بیشتری وارد شود و در نهایت باعث گرفتگی محفظه منافذ، لایه های غشای ممبرین ro می شود.

امکان برگشت پساب خارج شده از سیستم تصفیه به محیط زیست پیرامون یا بازیابی مجدد آن در دستگاه ro
کم کردن هزینه های تولید شده محصول خروجی با مدیریت صحیح آب و پساب آن

پسآب دستگاه تصفیه آب صنعتی

در اصل پساب یا فاضلاب دستگاه تصفیه آب صنعتی، همان آب خام feed water یا به عبارتی همان آب ورودی است. اما آب خام بدلیل عبور از لایه های فیلتر ممبرین و جذب مولکول های آب شیرین یا تولید دستگاه توسط غشا فیلتر ممبرین موجب تغییرغلظت در پساب دستگاه نسبت به آب خام و در مجموع باعث افزایش TDS می شود.

پساب ذکر شده به دلیل بالا بدون چگالی املاح، نباید در اطراف چاه های در حال بهره برداری دستگاه آب شیرین کن خالی شود زیرا که موجب بالارفتن تدریجیTDS آب چاه و یا آب خام می شود و در نتیجه به مرور زمان باعث ایجاد اختلال در عملکرد سیستم می گردد. پساب یا فاضلاب در انواع سیستم های تصفیه آب با روش های متفاوتی وجود دارد به عنوان مثال در تصفیه آب به سبک ستون های رزینی، آب با یک احیاکننده وبصورت بکواش طولانی مدت جهت احیای رزین ها بکار گرفته می شود که حاصل بکواش، پساب این روش محسوب می شود.

همچنین این نکته مهم را بدانیم که پساب نه تنها برای تکنولوژی روش اسمزمعکوس نیست بلکه روش هایی از تصفیه آب وجود دارد که پساب آنها ممکن است شیمیایی و نیز سمی باشند اما در روش اسمزمعکوس این چنین نیست و فقط غلظت بالای آب نسبت به آب ورودی بدون مواد شیمیایی یا افزودنی، آلایندگی این روش تصفیه محسوب می شود.

امروزه بازیافت و تصفیه مجدد فاضلاب دستگاه های آب تصفه کن صنعتی تبدیل به یکی از بزرگترین دغدغه های محیط زیست و مصرف کنندگان این روش تصفیه شده و این در حالیست که منابع آبی کشور رو به کاهش است و به دلیل پایین آمدن کیفیت آب، متقاضیان دستگاه آب تصفیه کن افزایش می یابند. شرکت آب پاکسازان با تکیه بر علم و دانش فنی متخصصان و طراحان خود دستگاه آب تصفیه کن خود را به سبکی طراحی نموده است که کم ترین میزان پساب را داشته و مقدار باقیمانده را می توان در حوضچه تبخیر ذخیره نمود و هیچ گونه آسیبی محیط زیست را تهدید نخواهد کرد.

دستگاه تصفیه آب صنعتی
ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی

ساخت تصفیه آب صنعتی استفاده از روش فوق الذکر با تولید غشاهای جدید(فیلتر ممبرین یا ممبران)membrane که می توانستند در محدوده وسیعی از PH و دما های مختلف عمل کنند و نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی ROاز جمله آنتی اسکالانت، بیولوژیکی موجود در آب مقاومت داشته باشند توسعه چشم گیری یافته است. روش RO نسبت به بسیاری از فرآیندهای جداسازی دیگر، همانند تقطیر، استخراج، تعویض یونی و جذب دارای مزایای فراوانی می باشد. در این روش به هیچ گونه تغییرات فازی شدید انرژی و یا استفاده از محلول های گران قیمت جاذب نیازی نیست. که توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است. طراحی و عملکرد این روش در مقایسه با بسیاری از روشهای قدیمی جداسازی راحت تر می باشد. در صنایعی که نیاز به تولید آب تصفیه شده دارند.

مصرف پایین انرژی(نسبت به روشهای تقطیری)
هزینه نگهداری پایین
حجم و سایز کوچک سیستم
راهبری آسان
نصب و راه اندازی در کوتاهترین زمان
مصرف پایین مواد شیمیایی در مقایسه با روش تعویض یونی
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید