سامانه های نرم افزاری وینا

سامانه های نرم افزاری وینا ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری، دستگاه حضور و غیاب و محصولات RFID با بیش از 17 سال سابقه

نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
شرکت فناوری اطلاعات فراگستر(نام تجاری وینا) مفتخر است که با بیش از هفده سال تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید سیستمهای کنترلی شامل نرم افزار و سخت افزارهای در حوزه های مالی و اداری, پارکینگ، رستوران، کنترل تردد و حضور و غیاب پاسخگو و ارایه دهنده راه کارهای مناسب سازمانی و اداری است.
شرکت فناوری اطلاعات فراگستر با هدف ارتقاء و گسترش سطح فعلی فعالیت های تجاری و تکنولوژیک با شرکتهای معتبر بین المللی در قالب های مختلف سرمایه گذاری مشترک (Joint Venture) و قراردادهای لیسانس همکاری دارد.
ما معتقدیم مشتریان ما شایسته داشتن بهترین محصولات و دریافت خدمات هستند. لذا نه تنها پیشبرد خودکفایی ملی و همچنین رضایت کامل مشتریان هدف اصلی ما است ، بلکه بهره وری از تکنولوژی در جهت بازدهی مطلوب اقتصادی سیستمهای تولیدی و ارائه راه حلهای مناسب و خدمات جامع و فراگیر با شرکت فناوری اطلاعات فراگستر پیوند عمیقی خورده و در عین حال ارتقاء کیفیت محصولات از طریق گسترش فرهنگ کیفیت و تبدیل شرکت به یک سازمان متعالی یکی از اهداف اصلی شرکت می باشد.
شرکت فناوری اطلاعات فراگستر، با ارائه خدمات پشتیبانی با اعتقاد به ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق توسعه پیوسته و پایدار و ارائه خدمات بی نظیر و پیشرو با تکیه بر نیروهای انسانی دانا و توان افزار و همچنین استفاده از دانش و فن آوری سرآمد ، ماموریت خود را تسلط بر بازارهای داخلی و حضور هدفمند در بازارهای جهانی از طریق ارائه خدمات متمایز و به موقع همراه با جلب رضایت ذینفعان می داند.

ما مفتخریم که بگوییم طی بیش از 17 سال فعالیت خود توانسته ایم با ارائه راهکار های مفید و هوشمندانه جهت سازمان های مختلف و کسب و کارهای گوناگون با شایستگی خدمت گزار مشتریان خویش باشیم
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید