صنایع غذایی فرنان پخت

تولیدکننده پنیر پیتزا و خمیر پیتزا با کیفیت با استفاده ار کارشناسان و مشاوران مجرب ایتالیایی

تولید پنیر پیتزا
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
همگام با آخرین تکنولوژی های روزدنیا،یه زندگی خوشمزه را برایتان به ارمغان آورده ایم

تاریخچه
صنایع غذایی فرنان پخت در زمینه تولید خمیر پیتزا کار خود را از سال 1381آغاز نمود ،به طوری که اولین برند تولید کننده خمیر پیتزا به صورت صنعتی و با حجم انبوه نامیده شد.درکنار تولید انبوه خمیر پیتزا ،نان تست فرنان به عنوان محصولی ایده آل مطابق با سلیقه مصرف کننده در سبد مشتریان قرار گرفت وشرکت فرنان پخت با به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه و اخذ گواهی تحقیق وتوسعه در سال 1389 به کمک متخصصان صنایع غذایی وتولیدی اقدام به تولید 2 محصول خمیر پیراشکی و خمیر یوفکا فرنان نمودشعار یه زندگی خوشمزه با محصولات فرنان را به واقعیتی تبدیل کردیم که به این دستاورد میبالیم.
شرکت فرنان پخت با به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه و اخذ گواهی تحقیق وتوسعه در سال 1389 به کمک متخصصان صنایع غذایی وتولیدی اقدام به تولید 2 محصول خمیر پیراشکی و خمیر یوفکا فرنان نمود. این 2 محصول نیز در سبد محصولات شرکت فرنان قرار گرفت و تا به امروز از محبوبیت بالایی در بین مشتریان وفادار فرنان برخوردار می باشد. صنایع غذایی فرنان پخت برای رعایت حال مشتریان وتکمیل نمودن سبد غذایی خود 2 محصول پنیر پیتزا و سیب زمینینیمه آماده را در لیست محصولات خود قرار دادکه با استقبال مصرف کنندگان عزیز روبه رو گردید.
جوایز
سازمان فرنان در سال 1396 به دلیل داشتن متخصصان مجرب و امکانات مجهز آزمایشگاهی قادر به کسب پروانه تحقیق و توسعه از سازمان صنعت و معدن کشور گردید،که ماموریت این واحد تولید و ساخت انواع محصولات خمیری و غذایی مطابق با سلیقه و نیازمندی های مشتریان با الزامات ملی و بین المللی می باشد.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید