پویا بافت

برای بهترین بودن تلاش می کنیم...

منسوجات کش و نوار
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
از تولد مجموعه پویا بافت ابزار آریا قریب به دو دهه می گذرد، تمرکز اصلی پویا بافت در تولید محصولات باکیفیت در حوزه نساجی و بافندگی است، رسته ای که در دنیا از آن با نام صنعت نوار باریک یاد می شود. محصولات تولیدی مجموعه پویا بافت از جمله انواع نوار باریک در صنعت مبلمان نظیر ثرمه، نواردور مبل، ریشه، منگوله و... در صنعت پوشاک شامل کش کمری ژاکارد، لبه یک رو و دو رو، رکاب لباس زیر، کش کاغذی، کش پهن کنگره ای و... انواع نوار سراجی، بند کفش، کش قیطانی در صنعت کیف و کفش و در صنعت پزشکی محصولاتی از جمله کش ماسک، کش تنفسی، کش مخصوص انواع آتل، کش های مخصوص پس از جراحی، گن های مخصوص و باند کشی می باشد.

تولیدات این شرکت با نخ های پرکاربرد در نساجی از جمله نخ پلی استر، نایلون، پلی پروپیلن، پنبه و... با انواع کش رابر و لاکرا کاور شده بسته به سفارش مشتریان در طرح ها و رنگ های مختلف انجام می پذیرد.

در سال های اخیر بنیانگذار پویا بافت ابزار آریا به همراه مشاوران کاربلد و مدیران توانمند بخش های مختلف شرکت در تلاشند تا خیزهای بلندی که در حوزه توسعه سازمانی برداشته شده است را به گام های بلند تبدیل کنند تا از این رهگذر فرآیند توسعه و بلوغ سازمانی تکمیل گردد.

از ویژگی های بارز کارخانه پویا بافت، می توان به فضای وسیع سالن های تولید اشاره نمود که امکان تولید انواع مختلف نوار باریک در بخش های مجزا را فراهم نموده است، این مهم با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا، واردات مواد اولیه با کیفیت و همچنین جذب نیروهای جوان، مجرب و با انگیزه موجب بالا رفتن حجم تولید و افزایش کیفیت محصولات تولیدی شده، بدست آمده است.

همکاران پرتلاش ما در مجموعه پویا بافت از کارخانه و تولید گرفته تا واحدهای ستادی مانند فروش، تحقیق و توسعه و ... نزدیک به دویست نفر هستند که با خانواده هایشان، خانواده بزرگتر و هزار نفری پویا بافت را شکل داده اند.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید