اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
یک فرصت تجاری منحصر به فرد برای تجارت میان ایران و ایتالیا. بیش از 400 شرکت کننده تا به امروز ثبت نام کرده اند
کنفرانس شبکه سازی کسب و کار با عنوان روابط ایتالیا و ایران در چارچوب اقتصادی جدید ایران در حوزه های غیر نفتی،با محوریت نقش بنگاههای کوچک و متوسط، و حمایت های اتحادیه اروپا مورخ یکم مرداد ماه 1399 برابر با 22 جولای 2020 ساعت 11:30 برگزار خواهد شد.
این رویداد نوین با همکاری سفارت ایتالیا در تهران و با پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (TCCIMA) و مشارکت از سوی FISME، FPI (نمایندگی های اتحادیه اروپا) و ITC (آژانس سازمان ملل متحد) سازماندهی شده است.
این کنفرانس با هدف بررسی فعالیت های اقتصادی ایران طی دو سال اخیر برگزار خواهد شد که به واسطه ی آن، فرصت های موجود و روش های جدید ایجاد تجارت مورد تآکید و توجه قرار خواهد گرفت. این گفتگو بر بخش های غیر نفتی، نقش کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs) و برنامه های اتحادیه ی اروپا تمرکز داشته و هدف آن تسهیل داد و ستدهای تجاری دوجانبه می باشد.
در میان هیئت عالی رتبه این رویداد می توان به حضور سفیر محترم ایتالیا در ایران، مدیریت محترم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران، رئیس آژانس تجاری ایتالیا و نمایندگانی از سازمان ملل و اتحادیه اروپا اشاره کرد.
این رویداد مبتکرانه به صورت کاملا دیجیتال به وسیله پلتفرم Ambrosetti Experience انجام می شود و تجربه یک رویداد حضوری را برای شرکت کنندگان، از راه دور فراهم میکند. مطالب به صورت زنده با نمایی جانبی همراه با جلسات نظر سنجی از مخاطبان جهت تضمین تعاملی مناسب با حضار، در دسترس قرار میگیرند.
این پلتفرم مجهز به یک سیستم شبکه ای پیشرفته است که از طریق گفتگوی زنده، تبادل اطلاعات بصورت آنلاین و امکان برگزاری ویدیو کنفرانس در فضای خصوصی (چت روم) ، تعامل تجاری بین شرکت کنندگان را به حداکثر می رساند.
در طول این رویداد هر شرکت کننده فرصت برنامه ریزی برای هفت جلسه تجاری سی دقیقه ای را خواهد داشت.
خانه اروپایی-امبروزتی از پیشتازان حوزه مشاوره مدیریت در اتحادیه اروپا و یکی از برجسته ترین اتاق های فکر خصوصی در جهان است.
جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
https: eventi.ambrosetti.eu eurasia-italy-community
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید