تاسیسات حداد - نمایندگی مجاز بوتان - کد 5001836

مشاوره رایگان صفر تا 100 محل نصب پکیج، نصب، سرویس و تعمیر پکیج بوتان و پکیج ایران رادیاتور در سراسر استان البرز. نمایندگی بوتان کرج

پکیج گرمایشی سرمایشی خدمات تاسیسات تاسیسات گرمایشی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
خدمات پس از فروش سریع، با کیفیت و ارزان،
با استفاده از قطعات اورجینال،
در استان البرز .
نمایندگی مجاز حداد (گروه خدمات تأسیسات حداد)، از سال 1384 با ارائه خدماتی از قبیل سرویس و تعمیر انواع پکیج، آبگرمکن و مایکروفر شروع به فعالیت نموده و همواره ارائه خدمات با کیفیت و ارزان با استفاده از قطعات اصلی دغدغه این گروه بوده است.

از سال 1388 با کسب نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت بوتان (نمایندگی مجاز بوتان حداد) با کد: 5001836 ، اقدام به ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر پکیج، آبگرمکن و رادیاتورهای گروه صنعتی بوتان، توسط کارشناسان و سرویسکاران ماهر و دوره دیده این نمایندگی به مشتریان نموده است.

همچنین گروه خدمات تاسیسات حداد، سرویسکار مجاز ایران رادیاتور با کد: 9311010 بوده و اقدام به ارائه خدماتی از قبیل نصب، سرویس و تعمیر انواع محصولات شرکت ایران رادیاتور، توسط کارشناسان و سرویسکاران ماهر و دوره دیده می نماید.

از زمان شروع فعالیت تا کنون دغدغه نمایندگی مجاز حداد، ارائه خدمات پس از فروش در اسرع وقت با کمترین هزینه و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شرکت بوتان و ایران رادیاتور را سر لوحه خود قرار داده است.

کسب مقام رتبه 1 کشوری در بین نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت بوتان در سال 1397 ، در کنار رضایتمندی هزاران مشتری این نمایندگی، گواه بر ارائه خدمات بی نظیر ما در سطح استان البرز برای محصولات بوتان و ایران رادیاتور دارد که این مهم جزء جدا نشدنی اهداف گروه خدمات تأسیسات حداد خواهد ماند.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید