کارخانه چاپ فلزات حیدری

لیبل صنعتی وپلاک فلزی استیل الومنیوم برنجی حکاکی اوناع فلزات چاپ افست چاپ الکزال چاپ سیلک اسکرین پلی کربنات مارکهای کریستالی بدونه واسطه

چاپ صنعتی چاپ فلزات طراحی و چاپ
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
مجموعه چاپ فلزات حیدری تولید کننده پلاک ومارکهای فلزی ولیبل های صنعتی با نزدیک به سه دهه فعلالیت در امور چاپ فلزات و همکاری با شرکتها دولتی و خصوصی با اختیار داشتن ماشین الات چاپ و دستگاه های به روز. تلاش داشته تا در کیفیت سازی پلاک و مارکهای صنعتی خدمتی هر چند کوچک داشته باشد.
بطور مثال: داشتن کیفیت و ماندگاری رنگ در پلاک و مارکهای، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به دلیل قرار داشتن در درجه حرارت بسیار بالا و یا خیلی پایین بسیار اهمیت دارد.
تولیدات مربوط به این نوع صنعت دارای طیف گسترده ای می باشد وتمامی دستگاهای مربوط به پخت و پز و سرو نظافت و شستشو شامل می شود و از همین حیث انواع مارکها دارای کاربرد می باشد و از ویژگی مارکها و پلاکها تولید شده مواردی مثل طراحی های زیبا چاپ و رنگ بندی های شاد و شکیل و متنوع و یا برشکاری با قالب که شکل و. فرمی خاص و زیبا به پلاک و مارکها میدهد. و در بعضی از مارکها با چسبدار کردن پشت مارک و پلاک برای نصب اسان استفاده میشود.
که این مجموعه با کادری مجرب در طراحی و چاپ افتخار داشته پلاک و مارکهای زیبا و با کیفیت به بازار مصرف و مشتریان محترم ارائه دهد. که با رضایت کامل مشتریان محترم روبرو بوده ایم و این خو. نوعی تبلیغ برای این مجموعه بوده که طیف گسترده ای از شرکتها و کارخانجات و گارگاه ها و. اورگانهای دولتی و خصوصی بوده است. و همیشه شعار این مجموعه این بوده.
افتخار ما همکاری با بهترینهاست.
و ما با حذف کامل. واسطه ها توانستیم. قیمت واقعی و تمام شده را در اختیار مشتریان محترم قرار داده.
و با مقایسه با دیگران. به خوبی پی به این امر خواهید برد و قیمت نهایی و واقعی را از ما بخواهید.
پاسخگویی و مشاور صادقانه در تمام ایام هفته. 9 صبح الی 20
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید