توسعه سامانه های آگرین - نمایندگی چابک
ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد با امکانات: جداول مالیاتی، تقویم کاری، کسورات و اضافات دستمزد، محاسبه کارکرد ماهایانه بر اساس نوع قرارداد، تعریف سمت و واحد ها
طراحی و اجرای سیستم مدیریت و مالی
نرم افزار اتوماسیون اداری و مالی
نرم افزار کاربردی
- EntityId : 761266
- SmallCode : c4194
- Category : طراحی و اجرای سیستم مدیریت و مالی
- Activities :
- Update Date : 2022-04-12
- Quality Score : 0.629
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 1 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
توضیحات
نرم افزار حسابداری چابک محصولی از شرکت توسعه سامانه های آگرین، دارای زیر سیستم های خرید، فروش، اشخاص، اموال، انبار، کالاها، حقوق و دستمزد، حسابداری، خزانه داری، تسویه و پورسانت، حمل و نقل و گزارشات می باشد. به جرات می توان اذعان نمود تا با تهیه این نرم افزار بخش بزرگی از فرآیند مالی و اداری شرکت های بازرگانی، خدماتی و تولیدی به صورت اتوماسیون سازمانی شکل خواهد گرفت. گزارش های نرم افزار تمامی نیازهای مدیران اجرایی، مالی و فروش را برطرف خواهد ساخت و قابلیت گزارش گیری با فیلتر های مختلف را داراست. ویژگی بی نظیر این محصول دراین است که توانایی تعریف تمامی فرآیند خرید، فروش، مالی، اداری و انبار را داراست و با این عمل کلیه فرآیندهای اداری و مالی شرکت توسط مدیران قابل کنترل، برنامه ریزی و مدیریت است. ما در چابک با تیمی حرفه ای در کنار شما هستیم تا کلیه فرآیندهای اداری، فروش،انبارداری، مالی و حسابداری شما به بهترین شکل ممکن تعریف و اجرا گردد و لذت کار با اتوماسیون حسابداری، مالی، اداری، فروش و انبارداری را تجربه کنید.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید