شرکت کشش علم صنعت - شعبه 1

علم و صنعت به عنوان اولین شرکت انجام کشش استیل در ایران علم و صنعت به عنوان اولین تولید کننده میلگرد و دیگر محصولات با فرایند کشش استیل، توانسته است

میلگرد صنعتی کشش مفتول تولید آهن
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
علم و صنعت به عنوان اولین شرکت انجام کشش استیل در ایران
علم و صنعت به عنوان اولین تولید کننده میلگرد و دیگر محصولات با فرایند کشش استیل، توانسته است تا نام خود را در بین انواع شرکت های مختلف کشور به شهرت برساند. این شرکت برای اولین بار در کشور کشش استیل را انجام داد. فرایندهای به کار رفته در این شرکت، توانست تا قابلیت های بسیاری را برای تولید و استفاده از انواع استیل و میلگرد به وجود آورد. با استفاده از کشش میلگرد و استیل، این محصولات قابلیت ها و استفاده های بسیار بیشتری را دارند. قابلیت های بیشتری که به استفاده و مصرف بهتر در این زمینه تبدیل می شود.

کشش انواع مقاطع فلزی به روش سرد

در بسیاری از صنایع از پتروشیمی گرفته تا صنایع تولید وسایل پزشکی، همگی نیاز به استفاده از این خدمات دارند. با استفاده از انواع و اقسام خدمات علم و صنعت، نیازهای بسیاری از صنایع تامین می شود. انواع مدل های مختلف موجود در علم و صنعت به راحتی نیازهای مخاطبان را فراهم می کند. ضمن اینکه علم و صنعت به این وسیله توانسته است تا نام خود را به عنوان اولین انجام دهنده کشش استیل و میلگرد در ایران به ثبت برساند.

سابقه چهل ساله علم و صنعت در پشتیبانی مشتریان خود
علم و صنعت نه تنها در زمینه تولید کشش میلگرد و استیل که در زمینه های دیگری نیز فعالیت دارد. این شرکت در طی سال های اخیر توانسته است تا این میزان توانایی و فعالیت را افزایش دهد. با استفاده از افزایش توانایی های علم و صنعت در تولید و کشش استیل، نیاز است تا پشتیبانی مشتریان و پاسخگویی به آن ها به خوبی صورت می گیرد. موضوعی که این روزها در شرکت کشش علم و صنعت مورد توجه قرار است. به این ترتیب مخاطبان می توانند به خوبی از محصولات مورد نظر خود بهره ببرند. در نهایت نیز مخاطبان به بهترین نتیجه ممکن در این زمینه دست پیدا خواهند کرد.

ارائه خدمات و افتخار همکاری با صنایع خودرو سازی ،پیچ و مهره های صنعتی،ماشین سازی،نفت و گاز و پتروشیمی ،ابزار سازی ،نیروگاهی ،ریلی ،ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع مرتبط با فولاد آلیاژی که کاربرد وسیع دارد
علم و صنعت شرکتی معتبر در زمینه کشش استیل
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید