شرکت تیماس رویان

فروش ماشین آلات صنعتی طراحی و تولید قطعات صنعتی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
از پی سالیان سال کار و تلاش متمادی، آموختن و تجربه کردن، از بستر شکست های تلخ و نابود کننده، از میان تصمیم گیری های پرخطر با قدم هایی لرزان اما با قلب هایی امیدوار، با اندیشه ای سبز برای سربلندی و ساختن فردایی بهتر برای ایران و ایرانی و با دستانی خالی شرکت فناوری صنعتی و مهندسی تیماس رویان پا به عرصه وجود گذاشته است. این شرکت مجموعه ای چند وظیفه ای (تولیدی، خدماتی و بازرگانی) و چند منظوره (مهندسی، ساخت، تامین و تدارکات و همچنین فناوری اطلاعات) بوده که در شهریورماه سال 1400 تاسیس شده است. این شرکت از بخش های مختلف و مستقلی بر مبنای وظایف مشخص تشکیل گردیده که به چشم انداز و اهداف شرکت متعهد هستند. اکنون تمرکز تیماس رویان در بازارهای داخلی بر شناخت درست نیازها و پاسخ سریع و مناسب به خواست های صنعت نیروگاهی، صنعت فولاد، صنعت سیمان و همچنین معادن زغال سنگ، سنگ آهن و مس کشور است.
بخش های تخصصی این شرکت عبارتند از:
- بخش طراحی مهندسی و ساخت و تولید سفارشی
در بخش طراحی مهندسی و ساخت و تولید سفارشی، مهندسان تیماس رویان می کوشند تا طی فرآیندهایی منظم و پیوسته طراحی محصولات تخصصی درخواستی صنایع و کارخانجات را توسعه بخشند، باز طراحی کنند یا تطبیق دهند تا پاسخ مناسب فنی و عملکردی به نیازهای آنها را یافته و تولید کنند. در حال حاضر رویکرد شرکت تیماس رویان ساخت و تولید بر اساس سفارش مشتری است (MTO). این روش برای ساخت قطعات خاص، قطعات تحریمی و به طورکلی قطعاتی که هزینه انبارداری زیادی به صنایع تحمیل می کنند کاربرد دارد.
- بخش تجهیز، تامین و تدارکات صنعتی صنایع
بخش تامین و تدارکات صنعتی شرکت تیماس رویان انواع تجهیزات تخصصی، قطعات یدکی و مصرفی، ماشین آلات و خدمات صنعتی را برای نیروگاه های برق، کارخانجات سیمان و فولاد و همچنین معادن زغال سنگ، مس و سنگ آهن کشور تامین می کند. نقش این بخش در مدیریت زنجیره تامین کارخانجاتی که افتخار همکاری با آنها داریم را کلیدی است زیرا حلقه نخست این زنجیره را تشکیل و کیفیت را در اختیار سایر حلقه های این زنجیره قرار می دهد. تیماس رویان آگاه است تجهیزات، قطعات و خدماتی که بخش تامین و تدارکات شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد در هزینه های متغییر آنها تاثیر مستقیم و مهمی دارند بنابراین فرآیند تامین و تدارکات از سوی این بخش به صورتی نظام مند اجرا می شود تا آنها به انتخاب خود اطمینان و به اهداف خود از خرید دست پیدا کنند.
- بخش پیمانکاری و مدیریت پروژه
در بخش مدیریت پروژه، مدیران و کارشناسان ما با به کارگیری و آمیختن دانش های گوناکون و اجراهای تخصصی، به کمک ابزارها و تکنیک های امروزی، انجام کلیه فعایت های یک پروژه و رسیدن به الزامات آن را از ابتدا تا پایان تضمین می کنند.
- بخش مهندسی فناوری اطلاعات
جمعی از بهترین و با تجربه ترین متخصصین حوزه های مختلف توسعه و برنامه نویسی نرم افزارهای کامپیوتری در کنار کارشناسان متبحر سخت افزار، شبکه و امنیت شبکه در این بخش خدمات تخصصی خود را به صنایع کشور ارائه می کنند.
- بخش بازرگانی
مهمترین رسالت این بخش صادرات خدمات، فناوری ها و محصولات صنعتی ساخت کشور به بازارهای هدف خارجی و در کنار آن تامین و واردات قطعات و ماشین آلات مورد نیاز صنایع سنگین کشور است.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شرکت فناوری صنعتی و مهندسی تیماس رویان عضو حقوقی انجمن مهندسان مکانیک ایران، عضو حقوقی انجمن مهندسان ساخت و تولید ایران، عضو حقوقی اتحادیه فناوران رایانه تهران، عضو حقوقی اتاق بازرگانی تهران و دارای مجوز تاسیس دفتر فنی و مهندسی از وزارت صمت است.
این شرکت تاکنون موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد زیر از شرکت EIQM کشور کانادا گردیده است.
ISO9001
ISO 14001
ISO 45001
ISO 10002
ISO 10004
ISO IMS
ساعات کاری این شرکت در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:00 صبح لغایت 16:30 بوده و روزهای پنجشنبه شرکت تعطیل است.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید