ترمینال شرق - تاکسی تهران شمال

5.0 (1 نظر)

سواری تهران شمال سواری دربستی تهران آمل سواری دربستی تهران بابل سواری دربستی تهران محمودآباد سواری دربستی تهران نور و رویان سواری دربستی تهران چمستان

شرکت مسافربری
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
تاکسی تهران شمال : اجاره خودرو یکی از رایج ترین کارهایی است که این روزها اکثر گردشگران در سفر خود هر جایی از کشور انجام می دهند. خوشبختانه شرکت های معتبری در اکثر شهرهای ایران در خصوص اجاره ماشین فعالیت دارند که شما می توانید حتی پیش از اینکه به شهر مقصد برسید، به صورت آنلاین یک خودرو برای خود رزرو کنید.
سفر با تاکسی های بین شهری نه تنها هزینه کمتری خواهد داشت و شما مجبور نیستید ساعت ها رانندگی کنید و خسته به مقصد برسید، موجب می شود که به اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها نیز کمک شود. همچنین با استفاده از این روش حجم ترافیک نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و نرخ آلودگی هوا به ویژه در شهرهای بزرگ کمتر می شود. از این رو هنگامی که میزان تردد خودروهای شخصی کمتر شود سرعت رسیدن به مقصد نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین بهتر است با فرهنگ سازی درست استفاده از تاکسی های بین شهری را جایگزین خودروهای شخصی نماییم تا سفری راحت و لذت بخش را با صرف هزینه کمتر تجربه کنیم. اگر تا به حال تجربه سفر با تاکسی های بین شهری را نداشته اید به شما توصیه می کنیم که حتما سفر با این تاکسی ها را امتحان کنید
هزینه تاکسی بین شهری همانند هزینه سایر وسایل حمل و نقل عمومی بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شود که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.
قوانین و مقررات اتحادیه در رابطه با نرخ نامه مسیرهای بین شهری:
فاصله بین مبدا و مقصد
میزان بنزین مصرفی
مدل و نوع خودرو
هزینه بیمه و سایر هزینه های جانبی خودرو
پر تردد بودن مسیر
تمامی موارد ذکر شده در نهایت تعیین کننده هزینه تاکسی های بین شهری می باشد.
رزرو تاکسی های بین شهری
امروزه خودرو یکی از نیازهای ضروری تمامی افراد است. برای رفتن به مراکز مختلف به منظور پیگیری امور زندگی واقعا نیاز به یک خودرو احساس می شود، این موضوع هنگامی که فرد مجبور باشد مرتبا به شهری دیگر رفت وآمد داشته باشد بیشتر اهمیت پیدا می کند. اما متاسفانه تمامی افراد شرایط مالی خرید خودرو را ندارند و مجبور هستند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. تاکسی های بین شهری یکی از بهترین انتخاب ها برای این دسته از افراد هستند. امروزه رزرو تاکسی های بین شهری بسیار آسان شده است و در هر ساعتی از شبانه روز به راحتی می توان این تاکسی ها را رزرو نمود.
امروزه شرکت ها و سایت های مختلفی در زمینه ارائه تاکسی های بین شهری راه اندازی شده اند و خدمات متنوعی را ارائه می دهد. از این رو به راحتی با مراجعه به این شرکت ها یا وب سایت های آن ها می توان رزرو تاکسی را انجام داد. تاکسی اینترنتی نمونه ای دیگر از همین موسسات هستند که با درخواست آن ها در هر مکان و هر ساعت از شبانه روز می توان خود را به مقصد رساند. سایت تاکسی تهران شمال نیز که در زمینه ارائه بلیط سواری به صورت اینترنتی، از سال 1391 فعالیت داشت جدیدا خدمات متنوعی را در زمینه تاکسی های بین شهری ارائه می دهد و با مراجعه به این وب سایت معتبر می توان به راحتی تاکسی بین شهری به مقصد مورد نظر را رزرو نمود.
سفر وجابجایی با تاکسی های بین شهری امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است و خیلی از افراد به منظور رسیدگی به کارهای خود از این تاکسی ها استفاده می کنند. این تاکسی ها مزایای بسیاری دارند، از مزایا تاکسی بین شهری می توان به موارد زیر اشاره نمود.
تمامی تاکسی های بین شهری تحت نظارت سازمان حمل و نقل عمومی و اتحادیه سواری رانی کل کشور و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و اتاق تعاون هستند. رانندگان این تاکسی ها از همه لحاظ ( شرایط جسمانی، برخورد اجتماعی، شرایط روحی، مهارت و تسلط به رانندگی و فعالیت حرفه ای در امور بین شهری) کاملا مورد بررسی قرار گرفته اند در نتیجه سفر با آن ها می تواند بسیار ایمن و کم خطر باشد. همچنین این تاکسی ها برخلاف خودروهای شخصی که بین شهرها فعالیت دارند حق درخواست هر گونه کرایه ای را ندارند و کرایه آنها کاملا بر اساس قوانین و مقررات می باشد.
تاکسی های بین شهری کاملا ایمن هستند و پلاک زرد رنگ و بغل نویسی های آن ها تعیین می کند که مربوط به کدام شرکت های حمل و نقلی می باشد، بنابراین به راحتی می توان آن ها را شناسایی نمود. تمامی تاکسی های بین شهری دارای کارت معاینه فنی، زنجیر چرخ، کپسول آتش نشانی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و سایر تجهیزات ایمنی می باشند.
سرعت تاکسی های بین شهری تحت کنترل است و نمی توانند از یک حد مجاز سریع تر رانندگی کنند زیرا دارای دفترچه ساعت زنی در پلیس راه می باشند. تمامی این رانندگان دوره های آموزش را گذرانده اند و تازه کار نیستند و مورد تایید سازمان پایانه ها می باشند.
نرخ سواری های ترمینال شرق هر ساله توسط اتحادیه سواری رانی کل کشور تعیین و اعلام میشود
نرخ نامه سال 1402 01 01 به شرح زیر میباشد
(مسیر جاده هراز)
تهران به امل و بلعکس (250 000)تومان
تهران به بابل و بلعکس(270 000)تومان
تهران به محمودآباد و بلعکس(300 000)تومان
تهران به نور و رویان و بلعکس (340 000)تومان
تهران به چمستان و بلعکس (300 000)تومان
تهران به سرخرود و فریدونکنار و بلعکس(300 000) تومان
تهران به بابلسر و بلعکس(300 000)تومان
(مسیر جاده فیروزکوه)
تهران به قائمشهر و ساری و بلعکس(300 000)تومان
لطفا جهت هماهنگی های لازم جهت رزرو ماشین به صورت نفری یا دربستی از درب منزل یا از ترمینال شرق با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
(09127377002) - (021-77148449) - (09364102445)
ساعت کاری دفتر ترمینال شرق از 4 صبح الی 12 شب میباشد حتی در ایام تعطیلات
مسافرین عزیز در صورت عدم پاسخگویی با شماره های تماس لطفا پیغام بگذارید در اولین فرصت با شما مسافرین محترم تماس گرفته میشود
لطفا در ایام تعطیلات یک روز جلوتر جهت رزرو ماشین تماس گرفته شود
مسافرین محترم داشتن حجاب اسلامی و پوشش مناسب اجباری میباشد در غیر این صورت از دادن خدمات معذوریم
از آوردن حیوانات هنگام سفر با خودرو های عمومی ممنوع میباشد
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

user avatar سید موسی حسینی 2 سال و 7 ماه و 4 روز پیش