شرکت بن ریل
احداث راه آهن
- EntityId : 759415
- SmallCode : 6d595
- Category : احداث راه آهن
- Activities :
- Update Date : 2023-12-12
- Quality Score : 0.600
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 0 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 2 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
توضیحات
شرکت راهآهن شرقی بنیاد در سال 1371 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسید.
بر اساس توافق صورت گرفته میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت راه و ترابری این شرکت در همان سال با نام "شرکت قطار سریعالسیر تهران - مشهد" و تحت پوشش سازمان عمران و مسکن بنیاد تشکیل گردید.
هدف تشکیل این شرکت، مشارکت 80 درصدی بنیاد و 20 درصدی وزارت راه و ترابری جهت ساخت و بهرهبرداری محور تهران - مشهد بود.با تغییر رویکرد شرکت در جهت ورود به عرصه مسافربری و حمل بار ریلی، در تاریخ 1373/11/16 نام شرکت به "راهآهن شرقی بنیاد" تغییر یافت و فعالیتهای روبنایی شرکت با خرید دو رام قطار سفیر در مسیر تهران - مشهد در بخش مسافربری آغاز شد.
بدین ترتیب شرکت راهآهن شرقی بنیاد به عنوان نخستین شرکت بخش خصوصی در صنعت حملونقل ریلی فعالیتش را آغاز کرد.
از راه آهن شرقی بنیاد تــــا بن ریل
راهآهن شرقی بنیاد که در حال حاضر با نام تجاری "بن ریل" شناخته میشود،
در سال 1396 تعداد واگنهای مسافربری خود را از 10 به 131 دستگاه رساند.
هماکنون بن ریل با مالکیت قطارهای مسافری ایران .غزال، سروش، پرستو، پارسی و سفیر،
9% از سهم جابهجایی ریلی کشور و ظرفیت حمل 2 میلیون نفر مسافر در 6 محور اصلی را داراست.
فعالیت اصلی شرکت بن ریل طبق اساسنامه تصدی امور حملونقل مسافری ریلی در چارچوب قوانین کشور به شرح زیر میباشد:
جابجایی مسافران و انجام کلیه خدمات و امور پذیرایی داخل قطارها
فروش بلیت از طریق دفاتر شرکت یا بخش خصوصی، آنلاین و سایر روشها
مدیریت بخش خدمات مربوط به مسافرین شرکت در ایستگاهها
تدارک، تعمیر و نگهداری و بهره برداری از واگنهای مسافری و خدماتی در اختیار
انجام مطالعات و تحقیقات در امور مسافری و تدوین سیاستهای توسعه
چرا بن ریل؟
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین از طریق سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات
راهاندازی سیستم وای-فای آفلاین و قابلیت انتخاب و نمایش انواع فیلمهای ایرانی و خارجی ( فقط قطار 5 ستاره ایران )
سرو وعدههای غذایی گرم و سرد در داخل کوپه و واگن رستوران قطار
ارائه سرویس، خدمات و پذیرایی از مسافران با پک رایگان شامل ( اب میوه .کیک . چای به همراه لیوان یکبار مصرف . نبات .آب معدنی یکنفره . ماسک بهداشتی .دستما کاغذی جیبی )
همراهی کادر مهمانداران حرفهای بن ریل با مسافران در طول سفر
اهداف بن ریل
تبدیل شدن به برند برتر، متمایز و مطرح در زمینه ارائه خدمات مسافری ریلی
دستیابی به سهم بازار ده (10) درصدی در بخش مسافری ریلی
توسعه کمی و کیفی ناوگان و خدمات
ایجاد و راه اندازی قطارهای پرسرعت
بر اساس توافق صورت گرفته میان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت راه و ترابری این شرکت در همان سال با نام "شرکت قطار سریعالسیر تهران - مشهد" و تحت پوشش سازمان عمران و مسکن بنیاد تشکیل گردید.
هدف تشکیل این شرکت، مشارکت 80 درصدی بنیاد و 20 درصدی وزارت راه و ترابری جهت ساخت و بهرهبرداری محور تهران - مشهد بود.با تغییر رویکرد شرکت در جهت ورود به عرصه مسافربری و حمل بار ریلی، در تاریخ 1373/11/16 نام شرکت به "راهآهن شرقی بنیاد" تغییر یافت و فعالیتهای روبنایی شرکت با خرید دو رام قطار سفیر در مسیر تهران - مشهد در بخش مسافربری آغاز شد.
بدین ترتیب شرکت راهآهن شرقی بنیاد به عنوان نخستین شرکت بخش خصوصی در صنعت حملونقل ریلی فعالیتش را آغاز کرد.
از راه آهن شرقی بنیاد تــــا بن ریل
راهآهن شرقی بنیاد که در حال حاضر با نام تجاری "بن ریل" شناخته میشود،
در سال 1396 تعداد واگنهای مسافربری خود را از 10 به 131 دستگاه رساند.
هماکنون بن ریل با مالکیت قطارهای مسافری ایران .غزال، سروش، پرستو، پارسی و سفیر،
9% از سهم جابهجایی ریلی کشور و ظرفیت حمل 2 میلیون نفر مسافر در 6 محور اصلی را داراست.
فعالیت اصلی شرکت بن ریل طبق اساسنامه تصدی امور حملونقل مسافری ریلی در چارچوب قوانین کشور به شرح زیر میباشد:
جابجایی مسافران و انجام کلیه خدمات و امور پذیرایی داخل قطارها
فروش بلیت از طریق دفاتر شرکت یا بخش خصوصی، آنلاین و سایر روشها
مدیریت بخش خدمات مربوط به مسافرین شرکت در ایستگاهها
تدارک، تعمیر و نگهداری و بهره برداری از واگنهای مسافری و خدماتی در اختیار
انجام مطالعات و تحقیقات در امور مسافری و تدوین سیاستهای توسعه
چرا بن ریل؟
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین از طریق سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات
راهاندازی سیستم وای-فای آفلاین و قابلیت انتخاب و نمایش انواع فیلمهای ایرانی و خارجی ( فقط قطار 5 ستاره ایران )
سرو وعدههای غذایی گرم و سرد در داخل کوپه و واگن رستوران قطار
ارائه سرویس، خدمات و پذیرایی از مسافران با پک رایگان شامل ( اب میوه .کیک . چای به همراه لیوان یکبار مصرف . نبات .آب معدنی یکنفره . ماسک بهداشتی .دستما کاغذی جیبی )
همراهی کادر مهمانداران حرفهای بن ریل با مسافران در طول سفر
اهداف بن ریل
تبدیل شدن به برند برتر، متمایز و مطرح در زمینه ارائه خدمات مسافری ریلی
دستیابی به سهم بازار ده (10) درصدی در بخش مسافری ریلی
توسعه کمی و کیفی ناوگان و خدمات
ایجاد و راه اندازی قطارهای پرسرعت
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید
باسلام خداوند خیردهد بر هرآنکه کارآفرینی نهایت اهداف مقدسش است چون علاوه بر ایجاد وسعت عملکرد برای نیروهای متخصص و تازه نفس کشورش عمل خیری مثل مبارزه با بیکاری بخصوص برای جوانان پرازانرژی هموطنش انجام داده وحل همین یک معظل تلخ خطرناک کافیست تا جلوگیری از ده ها راه نفوذ فساد میان جوانانی که صنعت وهنر بالفطره فقط بخاطر ایرانی بودنشان دروجودشان نهفته وچقدر حیف می شود و دردناک است اگر خدای نکرده،،،،، بهرحال خدا خیروبرکت را ازسفره جماعت کارآفرین وهرچه همکار وهمیار اوست دورنسازد عبدالرضابخشا 1400 10 16