فروشگاه شمشیری
لوازم جانبی موبایل
- EntityId : 880546
- SmallCode : 64515
- Category : لوازم جانبی موبایل
- Activities :
- Update Date : 2024-01-20
- Quality Score : 0.343
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 0 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0.5 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
وب سایت :
توضیحات
این صفحه قرار است درباره کسب و کار شما صحبت کند. شاید به ظاهر این صفحه چندان اهمیتی نداشته باشد، اما واقعاً یکی از مهمترین صفحات شماست. چرا که شما را به مخاطب معرفی و درباره تخصص و مهارت شما صحبت میکند. به این ترتیب است که مشتریها (به خصوص مشتریهای بزرگ) به شما اعتماد خواهند کرد.
برای آنکه یک صفحهی درباره ما حرفهای داشته باشید، به این نکات توجه کنید:
1. شما میتوانید در این صفحه دربارهی زمینه کاری، سوابق، مهارتها و اهداف خود صحبت کنید.
2. اگر امکانش را دارید، اعضای شرکت خود را به صورت کامل در این صفحه معرفی کنید. حتی میتوانید یک صفحه زیر مجموعه برای تیم خودتان ایجاد کنید و تک به تک آنها را به همراه تصاویر آنها، منتشر کنید.
3. اگر یک شرکت رسمی هستید، حتماً تاریخ تاسیس، شمارۀ ثبت و اطلاعات رسمی شرکت را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
4. تا جای ممکن از لحن خشک و رسمی دوری کنید. کاربران اینترنت لحن صمیمی و ساده را ترجیح میدهند.
5. سعی کنید از کلیشهها دوری کنید و متن این صفحه را با توجه به هویت، ارزشها و افکار شرکت خود بنویسید. این موضوع قطعاً در نگاه متفاوت مخاطب به شما تاثیر خواهد داشت.
برای آنکه یک صفحهی درباره ما حرفهای داشته باشید، به این نکات توجه کنید:
1. شما میتوانید در این صفحه دربارهی زمینه کاری، سوابق، مهارتها و اهداف خود صحبت کنید.
2. اگر امکانش را دارید، اعضای شرکت خود را به صورت کامل در این صفحه معرفی کنید. حتی میتوانید یک صفحه زیر مجموعه برای تیم خودتان ایجاد کنید و تک به تک آنها را به همراه تصاویر آنها، منتشر کنید.
3. اگر یک شرکت رسمی هستید، حتماً تاریخ تاسیس، شمارۀ ثبت و اطلاعات رسمی شرکت را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
4. تا جای ممکن از لحن خشک و رسمی دوری کنید. کاربران اینترنت لحن صمیمی و ساده را ترجیح میدهند.
5. سعی کنید از کلیشهها دوری کنید و متن این صفحه را با توجه به هویت، ارزشها و افکار شرکت خود بنویسید. این موضوع قطعاً در نگاه متفاوت مخاطب به شما تاثیر خواهد داشت.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید