دیتاجو - دنیای فایل

دنیای فایل، حداقل عبارتی است که می تواند قدرت و ارزش و اعتبار دیتاجو، تنها پلتفرم تخصصی جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل را بیان کند.

موسسه آموزشی پژوهشی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
دیتاجو دنیای فایل ها :
دیتاجو از زمان آغاز به فعالیت خود در راستای پوشش تمام نیازهای دانشجویان و فعالان عرصه آموزشی در تمامی رشته ها و کلیه مقاطع گام برداشته است. دیتاجو در تلاش است تا با تکیه بر موتور جستجوی هوشمند خود فایلهای مورد جستجو را در کمترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و هزینه در دسترس افراد بگذارد. این پلتفرم فایل های مورد نیاز رشته های مختلف علوم پزشکی: مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و ... را شناسایی و به جستجوی آنان می پردازد. از اهمیت فایل های لازم برای دانشجویان رشته های علوم انسانی مانند حقوق، روانشناسی، ادبیات فارسی و عربی، جامعه شناسی، گرایش های مختلف مدیریت مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، مدیریت امور بانکی، مدیریت صنعتی، حسابداری، گردشگری، اقتصاد و ... غافل نشده است. در عین حال نیز به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی همچون فیزیک، شیمی، ریاضی، برق، عمران، مکانیک، معماری، کامپیوتر، زیست، کشاورزی و ... پرداخته است.

دیتاجو به این نکته واقف است که استفاده از فایل های آموزشی برای تمامی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی یک نیاز ضروی به شمار می رود، از اینرو سرچ های دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی را در کنار جستجوهای دانشجویان تحصیلات تکمیلی یعنی کارشناسی ارشد و دکترا مرتفع می سازد.
با نتیجه گیری از تمامی مواردی که در مطلب فوق اشاره شد، لازم است تا ذکر کنیم که دیتاجو افتخار دارد به عنوان مجموعه دنیای فایل شناخته شود. اعضای این تیم برآنند تا تمامی فایل های مورد نیاز دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و معلمان را فراهم کنند. قابلیت های ویژه دیتاجو امکانی را فراهم کرده است تا انواع فایل با قالب ها و فرمت های مختلف از جمله ورد (word)، پی دی اف (pdf)، پاورپوینت (ppt)، اندروید (apk)، اتوکد (dwg)، ام پی فور (4mp)، پی اس دی (psd)، جی پی جی (jpeg)، رستر (raster) و شیپ (shp) به آسانی یافت شود. به عبارت دیگر، موتور هوشمند دیتاجو جستجوی شما را با تمامی فایل ها با فرمت پی دی اف را نمایش خواهد داد از اینروست که نامگذاری دنیای فایل پی دی اف به جا و درست بوده است. از طرفی دیگر تمامی فایل هایی که در قالب ورد، پاورپوینت و ... نیز هستند جزو نتایج جستجوی دیتاجو بوده و بنابراین می توان دیتاجو را دنیای فایل ورد و دنیای فایل پاورپوینت نیز نامید.
از جنبه دیگر، دیتاجو مجموعه ی گسترده ای از تمامی فایل های آموزشی از قبیل: جزوات درسی، مقالات، تحقیق ها، فرم ها، پروپوزال ها، گزارش های کارآموزی، پرسشنامه ها، نمونه سوالات و حل المسائل را در اختیار دارد که از این منظر نیز دنیای فایل آموزشی محسوب می شود. فعالیت دیتاجو تنها به فایل های آموزشی محدود نشده بلکه این تنها بخش کوچکی از فعالیت های دیتاجو محسوب می شود چرا که دیتاجو به عنوان دنیای فایل عمومی نیز معرفی می گردد چرا که بسیاری از فایل های مرتبط با موضوعات و دسته بندی های عمومی را نیز می توان از این پلتفرم آنلاین طلب کرد.

اعضای تیم دیتاجو به هنگام راه اندازی این مجموعه تجربیات و خاطرات دوران دانش آموزی خود را نیز فراموش نکردند انان به خوبی می دانند که در دوران تحصیلی و دانش آموزی نیز به راهنمایی و کمک انواع مختلف فایل های تحصیلی نیاز است. لذا مجموعه جامعی از فایل های مفید و ضروری دوران دانش آموزی را گردآوری کرده است و دانش آموزان از آن به عنوان دنیای فایل دانش آموزی یاد می کنند. تمامی دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی دوران مدرسه از جمله دبستان، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه با مراجعه به وب سایت دیتاجو هر آنچه که انان را در تکمیل تکالیف و فعالیت های تحصیلی-آموزشی خود پیدا کنند از این رو کاملا حق با انان است که دیتاجو را دنیای فایل مدرسه می نامند.

دیتاجو به صورت ویژه ای به فایل های دانشگاهی پرداخته است و تمامی تدابیر را برای راحتی و سهولت در جستجوی فایلهای دانشگاهی اندیشیده است. دیتاجو می داند که دانشجویان از چه فایل هایی برای انجام پروژه ها و فعالیت های دوران دانشجویی خود بهره می برند لذا طیف وسیعی از انواع فایل را فراهم کرده است و لقب دنیای فایل دانشجویی را از سوی دانشجویان دریافت نموده است. از طرفی دیگر، دیتاجو آگاه است که اساتید و هیئت علمی نیز ارائه آموزشی با کیفیت تر به فایل هایی نیازمند تا با استفاده از آنها فرآیند آموزش را بهبود ببخشند. نمونه سوالات امتحانی، نمونه کارپوشه، نمونه گزارشات دانشجویی و کارآموزی از این قبیل فایلها خواهدبود. بنابراین دیتاجو یکی از موتورهای جستجوی به شمار می رود به طور ثابت مورد استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاهها قرار گرفته و دنیای فایل اساتید را پدید آورده است.

به منظور ارائه یک جمع بندی کلی می توان دیتاجو را مجموعه ای برشمرد که با گردآوری انواع فایل های مرتبط در زمینه تحصیل و مطالعات عمومی به کمک اساتید و دانشجویان می آید و دنیای فایل دانشگاهی را به صورت جامع، سریع و با کیفیت از آن خود می کند. ضمن آنکه از نیازهای دانش آموزان و معلمان در تمامی دوران تحصیلی غافل نشده و مجموعه ای تحت عنوان دنیای فایل تحصیلی را نیز شکل می دهد.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید