شرکت مبنا آسیا فرابر

ارائه بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی،کنترل دقیق فرایند خدمات و زنجیره ارزش و مدیریت هزینه ها،اطلاع رسانی پیوسته به مشتری از زمان حمل تا زمان تحویل

حمل و نقل بین المللی کشتیرانی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت مبنا آسیا فرابر با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای و با اتکا به دانش و تجربه خویش که ناشی از سال ها فعالیت مستمر در بازار حمل و نقل بین المللی می باشد، کلیه خدمات حمل ونقل بین المللی دریایی، هوایی، جاده ای، ترانزیت و ریلی را مطابق با نیاز مشتریان خود ارایه می نماید. علاوه بر این خدمات تکمیلی مانند بازرسی در مبدا ، عملیات حواله جات ارزی ، ثبت سفارش بازرگانی و ترخیص کالا و تحویل به انبار مشتری نیز در سبد خدمات این شرکت قرار دارد.
لازم به ذکراست شرکت مبنا آسیا تنها نماینده انحصاری شرکت ITLM GROUP و UNIONTRASI در ایران میباشد که دارای دفاتررسمی در 6 کشور اروپایی با بیش از 18 انبار اختصاصی در حوزه ی حمل و نقل بین المللی می باشد.
شرکت مبنا آسیا دارای مجوز های لازمه از قبیل عضویت در IRU واتاق بازرگانی تهران، انجمن حمل ونقل بین المللی ایران، و FIATA، IATA و عضویت در پایانه های کل کشور می باشد. ولازم به ذکر است خدمات این شرکت بصورت 24 ساعته و انلاین حتی در روزهای تعطیل فعال و قابل دسترس می باشد.
ارائه بهترین خدمات حمل و نقل بین المللی با بررسی و انتخاب برترین نماینده ها در کشور های مبدا، کنترل دقیق فرایند خدمات و زنجیره ارزش و مدیریت هزینه ها، استفاده از جدید ترین فن اوری های مدیریت روابط مشتری، توسعه خدمات مبتنی بر بستر اینترنت ، اطلاع رسانی پیوسته به مشتری از زمان حمل تا زمان تحویل از جمله مزیت های رقابتی شرکت مبنا آسیا می باشد
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید