صالح نسب - کارخانه (چرم سومر)

تولید و فروش چرم و سالامبور تولید مصنوعات چرمی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
توضیحات
تولید کننده جرم طبیعی مبلمان و اتومبیل
شرکت چرم سومر از سال 1365 بانام صنایع چرم صالح نسب و با تکمیل (Finishing ) چرم آغاز به کار کرد. در ابتدا با خرید کراست (چرم بی رنگ) بزی و گاوی و با انجام عملیات چاپ و رنگ آمیزی خاص برای خود در بازار جایگاه ویژه‌ای ایجاد کرد. در سال 1376 با خرید زمین در شهرک صنعتی چرم شهر ورامین شروع به ساخت سوله و بزرگ کردن فضای تولید نمود و در سال 1379 با انتقال کارگاه به کارخانه فعلی و تولید چرم از پوست گاو قدم بزرگی در تولید محصولات خود برداشت .
در سال 1382 با ثبت شرکت سومر و واردات ماشین‌آلات مدرن سعی در بهبود کبفبت محصولات خود و تولید بیشتر کرد. اکنون شرکت چرم سومر با داشتن دستگاه‌های مدرن که اکثر آنها ساخت کشور ایتالیا و یا ماشین سازان مطرح ایرانی هست می‌کوشد تا واحد نمونه‌ای به لحاظ کیفیت تنوع و سرعت تولید باشد.

امیدواریم در آینده بسیار نزدیک بتوانیم با راه اندازی قسمت پایانی طرح توسعه کارخانه تولیدی چندین برابر و تنوعی فوق تصور داشته باشیم. ارتباط نزدیک و تنگاتنگ ما با مصرف‌کننده باعث پیشرفت و ارتقاء سطح کیفی محصولات ما بوده و همواره از نظرات و ایده آنها استفاده کرده‌ایم و در همین راستا و اعتقاد بوده که از سال 1371 با تاسیس فروشگاه محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه داشته‌ایم.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید