فروشگاه رینوشاپ

با قیمت معقول و اطمینان از پشتیبانی محصول اقدام به خرید نمایید.

تولید لوازم خانگی تولید لوازم خانگی گازسوز فروشگاه اینترنتی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
درباره برند رینوزیت استار :
کارخانه آذر افروز پویا یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی و بالاخص اجاق گاز در ایران و آذربایجانشرقی به شمار میرود چنان که بگوییم اولین اجاق گاز در تبریز به دست برادران قربانی طراحی و تولید شده است گزاف نگفته ایم .

آذر افروز پویا در ایام پیشتر با برند مسعود گاز و در دهه 50 وارد بازار تولید کنندگان اجاق کابین دار در ایران شد و با طراحی و ارائه انواع اجاق گازهای طرح فر در مدل های مختلف از پیشگامان تولید طرح فر در ایران شد که بعد ها با تغییر برند به اذر افروز پویا و گسترش کارخانه موفق به تولید محصولات مختلفی از جمله لباسشویی های اتوماتیک و ماکروفرهای دیجیتالی با نام گلین فر شد که تا مدت ها پیش تولید و فروش آن ادامه داشته است.

اما شرکت آذر افروز پویا علاوه بر برند رینوزیت استار چندین برند دیگر را ثبت کرده است که برند دنپاسر یکی دیگر از آنهاست . برندی که با اولین اجاق گاز هوشمند سخنگو مشهور شد که با جستجوی این برند اولین مححصولی که مشاهده خواهید کرد همین اجاق گاز هوشمند میباشد.

مدارک و مستندات رینوزیت استار :
شرکت آذر افروز پویا دارای پروانه بهره برداری برای محصولات اجاق گاز کولر لباسشویی شیر اجاق گاز و هود آشپزخانه است.

این شرکت برای تمامی محصولات تولیدی خود از جمله اجاق گاز و هود دارای استاندارد ملی ایرن است.

تا کنون برند های آذر افروز پویا رینوزیت استار دنپاسر برای این شرکت ثبت علامت شده و دارای گواهی است.



درباره فروشگاه اینترنتی رینوشاپ :
کلمه رینوشاپ برگرفته از برند رینوزیت استار هست که اخیرا با عنوان نام فروشگاه اینترنتی رینوشاپ شناخته شده است . از خدمات منحصر بفرد رینوشاپ فروش عمده محصولات لوارم خانگی میباشد که فروشگاهها و بنک داران میتوانند از بخش خرید عمده در قسمت منوها شرایط را بررسی و درخواست خود را ارسال کنند.

محصولاتی مانند انواع اجاق گاز رومیزی هود آشپزخانه اجاق گاز طرح فر رو شیشه کهنه شوی و مینی واش همچنین انواع کولر آبی و بخاری گازی و در فروشگاه رینوشاپ بصورت عمده و خرده ارائه میشوند و دیگر محصولات دسته های آرایشی و بهداشتی و سایر محصولات به مرور به فروشگاه اضافه میشوند .

همچنین فروشگاه رینوشاپ تمامی محصولات خود را با تخفیف های ویژه در سایت بزرگ دیجی کالا ارائه می نماید که خریداران محترم میتوانند تمامی محصولات سایت را از سایت دیجی کالا و از این قسمت خریداری نمایند.

از دیگر مزیت های فروشگاه اینترنتی رینوشاپ دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی میباشد که با خرید مطمئن شما را از سایت کاملا تضمین مینماید.

و مهمترین امکانات سایت دارا بودن شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی می باشد که در واقع علت شکل گیری و هدف سایت از ابندا فروش کالا بصورت اقساطی کم بهره بوده تا افراد در هر قشری بتوانند محصولات سایت را خریداری کرده و استفاده نمایند .

مشاوره رایگان از مرحله انتخاب تا مرحله خرید خدمتی دیگر از سایت رینوشاپ هست که خریدار را قادر میسازد تا با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید