شرکت گرم آوران - دفتر مرکزی

رازماندگاری ما رضایت شماست

تولید آبگرمکن فروش آبگرمکن
  • EntityId : 530431
  • SmallCode : 326gl
  • Category : تاسیسات گرمایشی
  • Activities :
    تولید آبگرمکن (6293001)فروش آبگرمکن (293001)
  • Update Date : 2023-11-04
  • Quality Score : 0.486
  • Participated in Plan Ads : False
  • Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
  • Plan Adv Has Follow Link : False
  • Plan Adv Keywords :

  • Quality Score Detail

  • Address : 1  /  1
  • DetailedAddress : 0  /  0.5
  • Phone : 1  /  1
  • Website : 1  /  1
  • Email : 0.5  /  0.5
  • PostalCode : 0  /  1
  • SocialMedia : 0  /  0.5
  • Location : 2  /  2
  • LogoOrCoverImage : 0  /  1
  • MoreImages : 0  /  1
  • Description : 1  /  1
  • LongDescription : 0.5  /  0.5
  • Services : 1  /  1
  • Slogan : 0.5  /  0.5
  • UpdatedInPastYear : 0  /  0.5
  • ParticipatedInPlanAds : 0  /  0.5
  • CommentEnable : 0  /  2
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
شرکت گرم آوران درسال1357تأسیس ودرسال 1380 تولید وعرضه ی اولین محصول خود راآغازنمود.

در سالهای اخیر گرم آوران فعالیت های خود را برتولید محصولات جدید و متنوع پایه ریزی کرده تا سبد کالاهای خود را کاملتر کند وبا توسعه ی تخصص کارشناسان خود واستفاده ازنیروی جوان وبا انگیزه در کنارمدیران باتجربه و کار آمد سعی برآن داشته که زمینه را جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان محیا سازد.

اکنون سبد محصولات گرم آوران کاملتر گردیده ومی کوشد در فصلهای گوناگون سال زندگی را برای خانواده های ایرانی لذت بخش تر کند . محصولات این شرکت با برند Ritton در بازارهای داخلی و خارجی کشور به فروش می رسد .
شرکت گرم آوران بر این اعتقاد است که توسعه و بهبود سرمایه های انسانی مهمترین عامل رشد سازمان میباشد.ازاین رودرپی تأمین محیطی است که به ایجاد انگیزه و خشنودی مشارکت و وفاداری در کارکنان بیانجامد.

همچنین میکوشد با فراهم آوردن برنامه های آموزشی وایجاد نظام انگیزشی،انگیزه های کاری لازم را در کارکنان تقویت نماید.
شرکت تولیدی و پخش گرم آوران ارائه خدمات مناسب به مصرف کنندگان را نیز از وظایف اصلی خود میداند.

این شرکت با استفاده از حدود 400 نماینده سرویس و خدمات مجاز در سراسر ایران میکوشد در سریع ترین زمان ممکن خدمات نصب ،راه اندازی ،سرویس وتعمیرات را به مشتریان گرانقدر خود ارائه دهد.

واحد خدمات مرکزی گرم آوران با نظارت بر این شبکه ی گسترده و آموزش های مفید ، تلاش میکندتا پیوسته کیفیت خدمات ارائه شده را بهبود بخشد تا محصولات این شرکت آسایش را به منازل مصرف کنندگان هدیه کند.

از آنجا که رضایت مشتری یکی از ارکان اساسی شرکت محسوب میشود،بخش ارتباط با مشتری میتواند رابطه ی صمیمانه میان مصرف کنندگان و شرکت برقرار نماید.این واحد با شنیدن خواسته ها،نظرات وپیشنهادهای مشتریان میکوشد محصولات شرکت را به گونه ای ارائه دهد که رضایت مصرف کنندگان حاصل شود.

این بخش وظیفه دارد با مشتریان از گروههای مختلف در ارتباط باشد وبا دریافت مستمر نظرات آنان درباره کیفیت محصولات وخدمات شرکت،تلاش میکند رضایت آنان را افزایش دهد.بخش ارتباط با مشتری همواره مشتاق است تا صدای مشتریان را بشنود وپاسخگوی این عزیزان باشد.

پرسنل ونماینده سرویس وخدمات مجاز گرم آوران از افراد کارآمد درزمینه های برودتی،شوینده،حرارتی میباشند ومیتوانند در سریعترین زمان ممکن ارائه ی خدمات نمایند وجوابگوی مشتریان باشند.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید