اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
جراحی فک در برخی موارد، مشکلات شکل گیری فک و انحراف و ناهنجاری های استخوان های فک می تواند منجر به جراحی شود. در کلینیک دندانپزشکی دکتر نصیریان جراحی که مستلزم تغییر موقعیت فک بالا و پایین به منظور دستیابی به توازن صورت است، ارائه می شود. اصلاح تناسب فک همچنین به قرار گرفتن دقیق دندان ها روی یکدیگر و دستیابی به بهترین عملکرد طولانی مدت آنها کمک می کند.
عصب کشی اگر دندان شما دچار درد و حساسیت شده، متخصصین ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر نصیریان، با ارائه درمان ریشه کانال، به شما کمک می نمایند تا هم دندان دردتان تسکین یابد و هم دندان خود را حفظ نمایید.
لمینت دندان لمینت دندان (هم لمینت سرامیکی و هم لمینت کامپوزیت دندان ) لایه ای است همرنگ دندان ها ، که برای اصلاح رنگ و یا اصلاح طرح دندان ها استفاده میشود. این روزها این درمان یکی از رایج ترین درمان های ترمیم زیبایی دندانپزشکی به شمار میرود.
پرکردن دندان پر کردن دندان از گسترده شدن پوسیدگی و تبدیل آن به یک مشکل بزرگتر جلوگیری می کند. پوسیدگی و کرم خوردگی دندان گاهی به از دست دادن دندان می انجامد. از مواد مختلفی برای پر کردن دندان می توان به آمالگام و اینله سرامیکی اشاره کرد.
رفع مشکلات دندان عقل اگر در دهان فضای کافی برای بیرون آمدن دندان عقل وجود نداشته باشد یا دندان در محل نامناسبی دربیاید، دندان عقل مشکل ساز خواهد شد. منظور از دندان عقل نهفته این است که دندان در فک یا زیر لثه گیر افتاده است. ما این مشکل را حل می کنیم.
ارتودنسی کار ارتودنسی بیشتر تصحیح مال اکلوژن یا جفت شدن نامناسب دندان هاست. این امر می تواند ناشی از موقعیت نادرست دندان ها یا دو فک نسبت به هم باشد، یا ممکن است درجاتی از هر دو مشکل در یک فرد موجود باشد. درمان های ارتودنسی ممکن است تنها بر تصحیح موقعیت دندان ها یا تغییر الگو و جهت رشد دو فک (درمان های ارتوپدیک) متمرکز باشد. از جنبه دیگر می توان درمان های ارتودنسی را به درمان با دستگاه های ثابت و متحرک تقسیم کرد.
ایمپلنت برسازی درون کاشت دندانی یا پروتز ایمپلنت دندانی، بخشی از درون کاشت (ایمپلنت) دندانی است که به صورت دندان برساخته (پروتزی) در دهان بیمار، جایگزین دندان طبیعی وی می گردد. ایمپلنت های دندانی نوعی دندان مصنوعی هستند و از لحاظ ظاهری در بیماران مختلف می توانند متفاوت باشند. بعد از معاینات اولیه در ابتدا فیکسچر یا همان قسمت ریشه ایی پروتز با استفاده از جراحی کوچکی در داخل فک و به جای دندان از دست داده شده، جاگذاری می گردد و بعد از اطمینان از ثبات آن که معمولا 4 الی 6 ماه به طول می انجامد، قسمت رویی یا همان تاج دندان (Crown) گذاشته می شود.
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید