پاناسونیک البرز

تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی تعمیر لوازم صوتی و تصویری
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
نمایندگی رسمی پاناسونیک در کرج ، با بیش از 20 سال سابقه ، دارای کامل ترین انبار قطعات ، تجهیزات حرفه ای و ابزارهای تعمیر مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا در زمینه تعمیرات می باشد .
شما می توانید ضمن تماس با شماره 02636115 تجربه ای متفاوت از کیفیت خدمات را از ما هدیه بگیرید .
تعمیر تمامی لوازم صوتی و تصویری از جمله تعمیر تلویزیون پاناسونیک ، تعمیر سینما خانگی پاناسونیک ، تعمیر DVD و ضبط خانگی پاناسونیک ، تعمیر ماکروویو ، تعمیر ماکروفر پاناسونیک می پردازد . و دارای بزرگترین شبکه تعمیرات در سراسر ایران می باشد.
نمایندگی رسمی پاناسونیک در کرج با داشتن کادری مجرب و متخصص و دارا بودن آزمایشگاه تخصصی تعمیر انواع برد پاناسونیک ، امکان ارائه تعمیرات دستگاه و بردهای پاناسونیک در سراسر ایران را دارا می باشد.
لازم به ذکر است امکان ارائه تعمیر تلویزیون در محل و سرویس در نمایندگی برای تمامی مشتریان گرامی و همکاران میسر می باشد. و همچنین تعمیرات شامل 3 تا 12 ماه ضمانت نمایندگی می باشند .
لازم به ذکر است امکان ارسال تمامی قطعات شامل بردهای الکترونیکی ، پنل ، بکلایت ، مگنترون ، اینورتر ، پایه رومیزی و ... در سراسر ایران با سرویس های حمل و نقل تیپاکس، چاپار، پست، اسنپ و... با ارائه بیمه حمل و نقل توسط مجموعه فراهم می باشد.
جهت دریافت مشاوره فنی تلفنی برای همکاران و مشتریان فقط کافی است با 02636115 تماس حاصل نمایید.
گروه پاناسونیک کرج ، آماده خدمات رسانی در زمینه تعمیر و نصب تلویزیون و سیستم های صوتی و تصویری در سراسر کرج و تهران به شما هموطنان عزیز می باشد.
نمایندگی پاناسونیک کرج دارای کامل ترین انبار قطعات ، لوازم جانبی پاناسونیک ، قطعات یدکی پاناسونیک ، انواع برد پاناسونیک ، برد اسکن ، برد مین ، انواع بکلایت در برندهای مختلف ، پنل تلویزیون پاناسونیک می باشد .
با توجه به نیاز مشتریان گرامی پاناسونیک و در جهت حفظ منابع مالی و ارزی کشور، این مجموعه اقدام به تولید بکلایت و دیفیوزر تلویزیون در برندهای مختلف نموده است.
پایه اورجینال تلویزیون های LED و LCD به صورت نو و استوک ، همچنین انواع براکت دیواری تلویزیون پاناسونیک ، پایه رومیزی تلویزیون های ال ای دی و پلاسما ، در انبار این مرکز خدمات موجود است
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید