ساناکو
سیستم منابع انسانی و حضور و غیاب آنلاین تحت وب , ویندوز , اندروید , تردد از طریق لوکیشین , ارتباط با دستگاه حضور غیاب zkteco، ویردی،سوپریما، جهانگستر
نرم افزار کاربردی
ساعت حضور و غیاب
- EntityId : 814827
- SmallCode : 23918
- Category : فروش نرم افزار
- Activities :
- Update Date : 2022-12-11
- Quality Score : 0.629
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 1 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
کد پستی :
توضیحات
از آنجا که همراهی مدیران در حوزه مدیریت سرمایه انسانی و تسهیل این امر، از اهداف بنیادین ساناکو به شمار می رود، برآن شدیم تا سامانه ای طراحی کنیم که پاسخگوی تمامی نیازهای مدیران، سرپرستان و کارکنان هر مجموعه باشد تا ارتباطی شفاف و متعهدانه را میان مدیران و کارمندان ، پایه ریزی نماید و موجب وفاداری کارکنان به سازمان گردد.
سال ها تجربه در تحلیل سامانه های حضور و غیاب و پرسنلی و نیز تسلط بر دغدغه ها و چالش های مدیران، ما را در انجام این مسئولیت یاری نمود.
ساناکو از سال 1387 فعالیت خود را شروع و با توجه به نیاز بازار، تصمیم گرفت تمرکز خود را فقط بر روی سیستم های حضور غیاب و زیر سیستم های آن از جمله پرسنلی ، تغذیه و ژتون سازمانی و غیره ... قرار دهد .
با گذر زمان و با تشکیل هیئت مدیره ی با تجربه و ایجاد تیم قدرتمند از افراد متخصص ، نرم افزارهای محبوب خود را با نام حضور غیاب ساناکو ، به بازار عرضه کرد .
پیاده سازی نسخه های پایلوت در سالهای اولیه ی تولید ، در مراکز درمانی و بیمارستان ها ، که یکی از سخت ترین مکان ها برای آزمایش این محصول بود انجام شد و به دلیل تنوع شیفت ها ، تردد پرستاران و کادر درمان ، کار تحلیل را بسیار دشوار کرد. ولی با ایده پردازی قوی و طراحی و تحلیل درست ، باعث موفقیت کاربران زیادی که دغدغه حضور غیاب داشتند شد.
آنها متوجه شدند که در بین سامانه های موجود در بازار ، نرم افزاری هم وجود دارد که بتواند با چالش های پیش روی ، زمان محاسبات کارکرد را کم و نتیجه گزارشات آن برای محاسبه حقوق، دقیق و جامع باشد. در همین راستا ، انعطاف در قوانین محاسباتی ، و محیط کاربر پسند ، و همچین اتوماتیک و هوشمند بودن کلیه عملیات، باعث ایجاد وجه تمایز این نرم افزار با محصولات دیگر از نظر کاربران شد و همین دلیل باعث معرفی این محصولات توسط کاربران به مجموعه های مختلف بود که این خود یک موفقیت دیگر به حساب می آمد.
در این سالها ، تلاش بسیاری برای ایجاد امکانات متنوع ، جهت استفاده حرفه ای تر کاربران حضور غیاب طراحی شد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانند به لیست پرداختی حقوق و واریز به حساب کارکنان دست پیدا کنند که در این مسیر ، هم رضایت کارکنان و هم رضایت کارفرمایان جلب میشد و این چیزی نبود جز مهمترین هدف تیم ساناکو.
در سال 1397 با تولید نرم افزار چند زبانه ، نسخه Global وارد بازار بین المللی شد و با بومی کردن امکانات نرم افزار برای کشور های دیگر، توانست سهمی از بازار خارج از کشور را هم به دست بگیرد .
و هم اکنون با گذشت 14سال از فعالیت مجموعه و با بهره گیری از تجربه ی 19ساله مدیران ، توانسته رضایت بیش از 4000 کاربر داخلی و خارجی ، که خود سفیر برند ساناکو هستند را بدست آورد و این افتخاریست برای کشور عزیزمان ایران .
سال ها تجربه در تحلیل سامانه های حضور و غیاب و پرسنلی و نیز تسلط بر دغدغه ها و چالش های مدیران، ما را در انجام این مسئولیت یاری نمود.
ساناکو از سال 1387 فعالیت خود را شروع و با توجه به نیاز بازار، تصمیم گرفت تمرکز خود را فقط بر روی سیستم های حضور غیاب و زیر سیستم های آن از جمله پرسنلی ، تغذیه و ژتون سازمانی و غیره ... قرار دهد .
با گذر زمان و با تشکیل هیئت مدیره ی با تجربه و ایجاد تیم قدرتمند از افراد متخصص ، نرم افزارهای محبوب خود را با نام حضور غیاب ساناکو ، به بازار عرضه کرد .
پیاده سازی نسخه های پایلوت در سالهای اولیه ی تولید ، در مراکز درمانی و بیمارستان ها ، که یکی از سخت ترین مکان ها برای آزمایش این محصول بود انجام شد و به دلیل تنوع شیفت ها ، تردد پرستاران و کادر درمان ، کار تحلیل را بسیار دشوار کرد. ولی با ایده پردازی قوی و طراحی و تحلیل درست ، باعث موفقیت کاربران زیادی که دغدغه حضور غیاب داشتند شد.
آنها متوجه شدند که در بین سامانه های موجود در بازار ، نرم افزاری هم وجود دارد که بتواند با چالش های پیش روی ، زمان محاسبات کارکرد را کم و نتیجه گزارشات آن برای محاسبه حقوق، دقیق و جامع باشد. در همین راستا ، انعطاف در قوانین محاسباتی ، و محیط کاربر پسند ، و همچین اتوماتیک و هوشمند بودن کلیه عملیات، باعث ایجاد وجه تمایز این نرم افزار با محصولات دیگر از نظر کاربران شد و همین دلیل باعث معرفی این محصولات توسط کاربران به مجموعه های مختلف بود که این خود یک موفقیت دیگر به حساب می آمد.
در این سالها ، تلاش بسیاری برای ایجاد امکانات متنوع ، جهت استفاده حرفه ای تر کاربران حضور غیاب طراحی شد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانند به لیست پرداختی حقوق و واریز به حساب کارکنان دست پیدا کنند که در این مسیر ، هم رضایت کارکنان و هم رضایت کارفرمایان جلب میشد و این چیزی نبود جز مهمترین هدف تیم ساناکو.
در سال 1397 با تولید نرم افزار چند زبانه ، نسخه Global وارد بازار بین المللی شد و با بومی کردن امکانات نرم افزار برای کشور های دیگر، توانست سهمی از بازار خارج از کشور را هم به دست بگیرد .
و هم اکنون با گذشت 14سال از فعالیت مجموعه و با بهره گیری از تجربه ی 19ساله مدیران ، توانسته رضایت بیش از 4000 کاربر داخلی و خارجی ، که خود سفیر برند ساناکو هستند را بدست آورد و این افتخاریست برای کشور عزیزمان ایران .
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید