شرکت سیلیکون کابل یاقوت

سیلیکون کابل یاقوت تولید کننده تخصصی سیم و کابل نسوز سیلیکونی کابل اعلام و اطفاءحریق ترمواستب (کابل مقاوم در برابر آتش و حرارت) سیم دو روکش نسوز

مواد و قطعات نسوز
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
معرفی سوابق و توانمندیهای سیلیکون کابل یاقوت (تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی)
شرکت سیلیکون کابل یاقوت فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ در راستای تولید کالای مرغوب و با کیفیت بین المللی در صنعت سیم و کابل نسوز سیلیکونی آغاز نموده است .
این شرکت مجموعه ای ارزشمند از دانش فنی و نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید و آزمایشگاهی مطابق با تکنولوژی روز دنیا را گرد هم آورده است تا بتواند با اخذ و استقرار استاندارد های بین المللی اعم از استاندارد های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و گواهینامه CE اروپا و تائیدیه سازمان آتش نشانی و همینطور استاندارد های ملی ISIRI ۱۹۲۶-۴ و ISIRI ۱۹۲۶-۳ در ارائه محصولات مرغوب وبا کیفیت عالی ، خدمتی به کشور عزیزمان و همینطور هموطنان گرامی در جهت اشتغالزایی جوانان توانمند و غیور ایرانی انجام داده باشد.
شرکت سیلیکون کابل یاقوت جزء اولین تولید کنندگان تخصصی سیم و کابل های نسوز سیلیکونی می باشد که توانسته است با دستاوردهای فنی و علمی موفق خود در این عرصه پاسخگوی بخش عظیمی از نیاز های مصرف کنندگان این محصول باشد که قسمت چشمگیری از آنان در صنایع فولاد ، انرژی اتمی ، هواپیمایی ، نفت پتروشیمی واگن سازی ، مترو ، راه آهن ، دانشگاه ها لوازم خانگی ، خودرو سازی و همینطور سیستم های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار میگیرند.
این مهم بصورت قابل توجهی سهم واردات سیم وکابل نسوز سیلیکونی را پایین آورده و پیمانکاران را برآن داشته است تا از محصولات مرغوب ایرانی استفاده کنند.
لذا ، سهم تلاش بی وقفه متخصصان ما بر به کارگیری دانش بازاریابی مدرن در حفظ ارتباط مستمر و هدفمند با قلب بازارهای داخلی و خارجی امروز بوده است تا خدماتی مفید ، ارزنده و منطبق با نیاز و فضای کسب و کار کشورمان ارائه کنیم و از این رهگذر شاهد پیشرفت و رونق روز افزون کسب و کارهای ایران عزیزمان در مقیاس بازارهای جهانی باشیم.
در این نوشتار به طور اجمالی تلاش به معرفی زمینه های فعالیت تولید و معرفی گواهینامه های اخذ شده و مورد تایید سازمانی توسط کارخانه سیلیکون کابل یاقوت میشود.
زمینه های فعالیت تولید:
تولید کابل نسوز سیلیکونی (ساده ،آرمردار) ترکیبی و تخصصی
تولید کابل اعلام حریق (کابل ضد حریق)
تولید کابل کنترلی نسوز
تولید کابلهای ابزار دقیق IS – OS – DRAIN WIRE
تولید سیم نسوز دو روکش (سیلیکونی و فایبرگلاس)
تولید سیم و کابل سیلیکونی با ولتاژ بالا (جرقه زن و …)  تا ۱۰۰ کیلو ولت
تولید کابل وایر شمع
سیم و کابل سیلیکونی مقاوم در برابر آتش (ترمو استب)
سیم نسوز و کابل نسوز (سیم سیلیکونی و کابل سیلیکونی)
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید