شرکت بدرسان الکتریک
تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی
فروش لوازم خانگی
- EntityId : 852832
- SmallCode : 1grs4
- Category : تعمیر و خدمات پس از فروش لوازم خانگی
- Activities :
- Update Date : 2021-04-10
- Quality Score : 0.629
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0.5 / 0.5
- Location : 2 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 1 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
-
صفحات اجتماعی :
توضیحات
شرکت بدرسان الکتریک از شرکتهای گروه بدر می باشد که فعالیت موسسین آن در عرصه اقتصاد کشور به بیش از نیم قرن پیش باز می گردد و سال های متوالی است که به عنوان نماینده اتحصاری توزیع، فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی مولینکس، کروپس، توشیبا و تک الکتریک در ایران فعالیت می کند. این شرکت با بهره مندی از شبکه توزیع و خدمات پس از فروش مناسب در سراسر کشور موجبات سهولت دسترسی هموطنان گرامی به محصولات متنوع سب فرانسه و توشیبای ژاپن را فراهم ساخته است.
مولینکس از معروفترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بین المللی بوده که در سال 1932 در فرانسه متولد گردید و اکنون با گذشت بیش از 75 سال یکی از مارکهای مقتدر در زمینه لوازم خانگی در جهان به شمار میرود.
لوازم خانگی مولینکس در بسیاری از عرصه ها نظیر غذا ساز، خرد کن ،مخلوط کن و غیره در جهان بدون رقیب بوده و خلاقیت و ابتکار در طراحی زیبا و کار کرد آسان محصولات،از مزایای برجسته آن میباشد.
شرکت توشیبا در سال 1875 در توکیو ژاپن تاسیس شد. این شرکت با 172،000 پرسنل هم اکنون در 300 نقطه جهان نمایندگی داشته و در سال 2006 با درآمدی بالغ بر 57 میلیارد دلار در سراسر جهان رتبه هشتاد و هفتم شرکت های برتر جهان که سالیانه اسامی آنها در مجله فورچون انتشار می یابد را به خود اختصاص داد.
این شرکت با بیش از 3 میلیارد دلار هزینه در امور تحقیقاتی، همچنین تعهد به رعایت دقیق استانداردهای محیط زیست و با تکیه بر شعار آوری (Leading Innovation)به مشتریان خود کمک کند تا از طریق نوآوری هوشمندانه که منحصر به این شرکت است به اهداف تجاری خود به بهترین شکل ممکن دست یافته و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.
توشیبا از زمان تاسیس تاکنون به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه ساخت و بازاریابی محصولات پیشرفته برقی و الکترنیکی شناخته شده است که این گسترش در زمینه لوازم خانگی، تجهیزات سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی، راهکارها و خدمات مبتنی بر اینترنت، قطعات و مواد الکترونیکی برای سیستم های برقی،صنعتی و لوازم منزل صورت گرفته است. توشیبا با افتخار به نوآوری ها و دست آوردهای تکنولوژیک خود همچنان به گسترش حضورش در سطح جهان ادامه می دهد. این توسعه همه جانبه، پیوسته در تکامل محصولات توشیبا به منظور برآوردن نیازهای روبه افزایش مشتریان صورت می گیرد.
مولینکس از معروفترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی بین المللی بوده که در سال 1932 در فرانسه متولد گردید و اکنون با گذشت بیش از 75 سال یکی از مارکهای مقتدر در زمینه لوازم خانگی در جهان به شمار میرود.
لوازم خانگی مولینکس در بسیاری از عرصه ها نظیر غذا ساز، خرد کن ،مخلوط کن و غیره در جهان بدون رقیب بوده و خلاقیت و ابتکار در طراحی زیبا و کار کرد آسان محصولات،از مزایای برجسته آن میباشد.
شرکت توشیبا در سال 1875 در توکیو ژاپن تاسیس شد. این شرکت با 172،000 پرسنل هم اکنون در 300 نقطه جهان نمایندگی داشته و در سال 2006 با درآمدی بالغ بر 57 میلیارد دلار در سراسر جهان رتبه هشتاد و هفتم شرکت های برتر جهان که سالیانه اسامی آنها در مجله فورچون انتشار می یابد را به خود اختصاص داد.
این شرکت با بیش از 3 میلیارد دلار هزینه در امور تحقیقاتی، همچنین تعهد به رعایت دقیق استانداردهای محیط زیست و با تکیه بر شعار آوری (Leading Innovation)به مشتریان خود کمک کند تا از طریق نوآوری هوشمندانه که منحصر به این شرکت است به اهداف تجاری خود به بهترین شکل ممکن دست یافته و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.
توشیبا از زمان تاسیس تاکنون به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه ساخت و بازاریابی محصولات پیشرفته برقی و الکترنیکی شناخته شده است که این گسترش در زمینه لوازم خانگی، تجهیزات سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی، راهکارها و خدمات مبتنی بر اینترنت، قطعات و مواد الکترونیکی برای سیستم های برقی،صنعتی و لوازم منزل صورت گرفته است. توشیبا با افتخار به نوآوری ها و دست آوردهای تکنولوژیک خود همچنان به گسترش حضورش در سطح جهان ادامه می دهد. این توسعه همه جانبه، پیوسته در تکامل محصولات توشیبا به منظور برآوردن نیازهای روبه افزایش مشتریان صورت می گیرد.
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید