این کسب و کار به دلیل انحلال فعالیت مشتری غیر فعال شده است.
توضیحات: فعالیت مشتری به حالت تعلیق درآمده و یا به صورت کامل تعطیل شده است.
اگر شما اطلاعاتی جهت بروزرسانی این کسب و کار دارید می توانید با انتخاب گزینه ویرایش، اطلاعات این کسب و کار را ویرایش کنید

تیپاکس - شعبه هوابرد شیراز

5.0 (1 نظر)

حمل و نقل بار
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
بسته های ارسالی خود را با خاطری جمع به تیپاکس شعبه امیر کبیر بسپارید به دلایل زیر:

1- خدمت پسکرایه : شما می توانید هزینه ارسال مرسوله خود را به گیرنده بسپارید این خدمت بسیار مناسب کسب و کار های خانگی می باشد.

2- جبران خسارت : در صورتی که برای محصول شما به هر دلیلی اتفاقی بیافتد تیپاکس تماما خسارت محصول شما را بدون هیچ عذر و بهانه ای پرداخت می کند.

3- ارسال سریع: مرسوله شما در سریع ترین زمان ممکن (معمولا 24 ساعته) به دست گیرنده می رسد که این موضوع برتری بسیار زیادی به نسبت شرکت پست دارد .
4- بسته بندی : در صورت ارسال مرسوله با تیپاکس شما ملزم به بسته بندی اجباری توسط شرکت تیپاکس نیستید اما این موضوع در ارسال از شریق پست به صورت اجبار می باشد در نتیجه هزینه بسته بندی به نفع شما می باشد (البته در صورت تمایل به بسته بندی در دفتر تیپاکس شعبه امیر کبیر با بهترین کارتن های چند لایه مورد تایید شرکت تیپاکس بسته بندی بسیار مطمنی انجام می شود و خیال شما از ارسال مطمن می شود )
5_خدمت درب به درب : در این خدمت شما بسته های ارسالی خودتان را نیاز به تحویل حضوری در نمایندگی ندارید کافیه به شماره های ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت بسته شمارو درب منزل تحویل بگیرند
تیپاکس - شعبه هوابرد شیراز زیر مجموعه
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید

user avatar لیلا سلطانی 1 سال و 4 ماه و 2 هفته و 1 روز پیش