شرکت مهندسی کامل صنعت تهران

مجهز به بزرگترین و کامل ترین مجموعه آزمایشگاهی تست رولیک نوار نقاله مطابق با استاندارد DIN 15207 و DIN 15209

تولید تسمه و نوار نقاله
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
توضیحات
معرفی شرکت :
شرکت مهندسی کامل صنعت تهران در سال 1380 بعنوان یک شرکت تولیدی با هدف خدمت به صنایع و معادن کشور شروع به فعالیت کرد و با احداث کارخانه ای واقع در استان البرز تلاش خود را وقف تولید و به استاندارد رسانیدن یکی از اصلی ترین عناصر انتقال مواد در نقاله های تسمه ای یا Belt Conveyor که اصطلاحا رولیک یا IDLER نامیده میشود نمود .
تلاش همیشگی مدیران این مجموعه صنعتی در راستای برآورده ساختن نیاز داخلی صنایع بزرگ کشور از جمله ،کارخانجات و صنایع و معادن فولاد و سنگ آهن و همچنین معادن فلزات غیر آهنی و نیز صنعت سیمان کشور بوده و به سایر صنایع کشور ارائه خدمات نموده و در کنار این امر مهم همواره با سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه(R D) در راستای بررسی راهکارهای افزایش کیفیت و راندمان محصولات تولیدی خود تلاش نموده است.
در همین راستا این شرکت اقدام به استقرار سیستم استاندارد 17025ISO نمود تا بستری فراهم گردد که با استقرار این سیستم نسبت به تولید محصولی متمایز با سایر تولیدات داخلی اقدام و کشورمان را از ورود کالای خارجی در این صنعت بی نیاز گرداند و همین امر موجبات تمایز برند شرکت کامل صنعت KST.Co را با سایر رقبای خود فراهم نموده است.
آزمایشگاه این شرکت مجهز به انواع دستگاههای تست وکنترل کیفیت بر اساس استاندارد 15207DIN و15209DIN می باشد. لذا با تکیه بر آزمایشات مختلف بر روی محصولات ،کلیه تولیدات این شرکت نیز با گارانتی کارکرد در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می گیرد .
شرکت مهندسی کامل صنعت تهران در حال حاضر با توکل به خداوند متعال و اتکاء به نیروی انسانی کارآمد خود هم اکنون در مکانی واقع در یک شهرک صنعتی خصوصی در استان البرز به مساحت بیش از 4500 متر مربع و با 3700 متر مربع زیربنا ی مفید و با ظرفیت تولید بیش از 60،000 عدد رولیک در سال ( و با افزایش شیفت کاری، قابلیت تولید تا دو برابر بیش از این مقدار)، درشروع دهه سوم فعالیت خود تبدیل به برندی معتبر و شناخته شده در اکثر صنایع و معادن، از جمله صنایع سیمان و فولاد کشور گردیده است بگونه ای که برند KAMEL SANAT هم اکنون در اکثر این مراکز صنعتی شناخته شده است.
همچنین این شرکت برای اولین بار در کشور کتاب راهنمای انتخاب رولیک همراه با آزمایشات و تست های قابل انجام بر روی آن را منتشر نموده که امید است راهنمایی های آن برای کاربران مفید واقع گردد . با آرزوی ایرانی همواره سرافراز - شرکت مهندسی کامل صنعت تهران
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید