آریو نتورک
آسایش خیال مشتریان از کیفیت محصول و تأکید بر این اصل مهم
تلفن سانترال دیجیتال و فکس
فروش و نصب تجهیزات مداربسته
طراحی و راه اندازی و امنیت شبکه
فروش تجهیزات شبکه
نگهداری و پشتیبانی شبکه
- EntityId : 542722
- SmallCode : 00cd4
- Category : فروش ماشین اداری
- Activities :
- Update Date : 2016-12-12
- Quality Score : 0.457
- Participated in Plan Ads : False
- Plan Adv : 0 (None - فاقد پلان)
- Plan Adv Has Follow Link : False
- Plan Adv Keywords :
Quality Score Detail
- Address : 1 / 1
- DetailedAddress : 0.5 / 0.5
- Phone : 1 / 1
- Website : 1 / 1
- Email : 0.5 / 0.5
- PostalCode : 0 / 1
- SocialMedia : 0 / 0.5
- Location : 0 / 2
- LogoOrCoverImage : 1 / 1
- MoreImages : 0 / 1
- Description : 1 / 1
- LongDescription : 0.5 / 0.5
- Services : 1 / 1
- Slogan : 0.5 / 0.5
- UpdatedInPastYear : 0 / 0.5
- ParticipatedInPlanAds : 0 / 0.5
- CommentEnable : 0 / 2
اطلاعات تماس
-
آدرس :
-
تلفن :
-
تلفن همراه :
-
فکس :
-
وب سایت :
-
ایمیل :
توضیحات
وابستگی سیستمها به همدیگر و گسترش و ایجاد شبکههای کامپیوتری موجب شده است که مدیران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرین وضعیت تجهیزات شبکه برای بررسی کارکرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر باشند به موقع تصمیمگیری نمایند. با گسترش استفاده از سیستمهای رایانهای در ادارات ، سازمانها و شرکتها در کشور، لزوم استفاده از شبکههای کامپیوتری روز به روز افزایش مییابد. شبکههای کامپیوتری علاوه بر اینکه در تسریع ارتباطات دادهای نقش بسیار مهمی بازی میکنند برای بسیاری از کاربردهای غیر دادهای نظیر Voice، Video نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. اما مسئله ای که در اینجا مطرح می شود این است که با توجه به وابستگی روز به روز بیشتر سازمانها به شبکه های رایانه ای چه کاری باید انجام داد تا این سیستم همواره در حال کار بوده و خللی در کار سازمان وارد نشود . با این احوال لزوم داشتن تیم پشتیبانی و مدیریت شبکه در همه شرکتها و سازمانها امری لازم و ضروری می باشد . تیم پشتیبانی و مدیریت شبکه آریو٬ که شامل کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف پشتیبانی سخت افزار، نرم افزار ، سیستمهای شبکه و امنیت اطلاعات بوده امور مربوط به مدیریت و پشتیبانی شبکه را انجام میدهند . خدماتی که بخش پشتیبانی شبکه در سازمانها انجام میدهد با توجه به وسعت سازمان و تجهیزات و سرورهای مورد استفاده متفاوت می باشد اما بصورت کلی وظایف بخش پشتیبانی شبکه بشرح زیر می باشد : مانیتورینگ و دیده بانی ( Monitoring ) روزمره تجهیزات شبکه و سرورها راه اندازی مرکز تماس ( Call Center) کاربران جهت اعلام مشکلات شبکه و سیستمها پیگیری و رفع مشکلات شبکه جهت عملکرد صحیح سیستمها ثبت درخواستها و خدمات انجام شده در نرم افزار پشتیبانی شبکه جهت تجزیه و تحلیل وقایع در آینده ایجاد راهکارهائی جهت پیشگیری از بروز خرابی های شبکه پشتیبانی و نگهداری سیستم عاملهای سرور بررسی وضعیت امنیت کلی شبکه با هدف کاهش ریسک ایجاد و یا محدود نموده دسترسی کاربران به منابع شبکه اقدام فوری در مواقع بروز مشکلات امنیتی مانند حملات سایبری برگزاری جلسات هفتگی و ماهیانه جهت ارزیابی وضعیت موجود و بررسی مشکلات بوجود آمده طراحی و اجرای سیاستهای امنیتی در سازمان با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان
لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید