شرکت اورین الکتریک - دفتر مرکزی

تولید کننده و صادر کننده حرفه ای انواع دستگاه های جوش الکترودی اینورتری تکفاز و سه فاز co2دستگاه جوش

دستگاه و تجهیزات جوشکاری
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
اورین الکتریک در یک نگاه
شرکت اورین الکتریک avrin electric در سال ۱۳۷۰ با زمینه فعالیت تولید دستگاه هاى جوش و برش welding & cutting در تهران تاسیس گردید و فعالیت تولیدی خود را در اراک شهرک صنعتی ایبک آباد اراک آغاز نمود . شرکت اورین الکتریک ، تولیدات و محصولات خود را با تولید انواع دستگاه های جوشکاری قوسی در فرآیندهاى مختلف جوشکارى اعم از دستگاه های جوشکارى قوسی الکترودى SMAW ؛ دستگاه های جوشکارى قوسی نیمه اتوماتیک CO2 , دستگاه جوشکاری قوسی GMAW , دستگاه های جوشکاری GTAW آرگون و دستگاه های جوشکارى قوسی زیرپودرى SAW و همچنین دستگاه های برشکارى قوسی پلاسما PAC آغاز نمود و همچنین نسبت به تامین تجهیزات صنایع جوش و برش و لوازمات یدکى اقدامات لازم را انجام داده است .

هدف این شرکت از بدو تاسیس، تامین و عرضه بهترین دستگاه هاى جوش و برش welding & cutting به بازار ایران بوده و به گواهى فعالیت ۲۷ ساله، این شرکت در عرضه بسیارى از تجهیزات جوش و برش ایران پیشگام و نوآور بوده است. شرکت اورین الکتریک با داشتن کادری مجرب و فارغ التحصیل از دانشگاه های دولتی و رده بالای علمی و متخصص و همچنین بهره گیرى ازمشاوره و راهنمایى اهل فن و علم در زمینه ها و بخش های مختلف تحقیق و توسعه ، بخش تولید production ، کنترل کیفى QC ، بازاریابی و فروش sales & marketing ، خدمات پس از فروش و همچنین آموزش training همواره و مداوم در جهت شناسایى نیازها، تولید و عرضه تجهیزات جوش و برش پیشگام بوده تا بتواند بیش از گذشته به هدف اصلى خود که جلب رضایت مشتریان است ؛ نزدیک شود. به عبارتى جلب رضایت مشتریان از طریق شناخت و درک صحیح از نیازهاى آنها و برآوردن این نیازها با مناسبترین کیفیت و کمترین هزینه فراهم مى شود که این مهم در شرکت اورین الکتریک از طریق به کارگیرى آخرین دستاوردهاى قابل استفاده از فناورى های ارتباطى در کشور محقق شده است .

هدف شرکت اورین الکتریک avrin electric تنها عرضه تولیدات و لوازم جوش و برش نبوده بلکه در صدد است تا در تمام بخشهاى تولید ؛ فروش ؛ پشتیانى و خدمات در کنار اهل فن و علم قرار گیرد . شرکت تولیدی اورین الکتریک با تجهیز خود به سیستم هاى پیشرفته ادارى و روز دنیا و در اختیار داشتن و همکاری با پرسنل مجرب و تحصیلکرده در دفتر مرکزى و دارا بودن دفاتر نمایندگى و فروش در مراکز و شهرهاى ایران درجهت خدمت رسانى به مشتریان قدم برمیدارد. اعتقاد شرکت اورین الکتریک این است که مشترى اولین نفر از تیم اورین الکتریک است و به همین دلیل هم قبل از خرید و هم بعد از خرید مورد حمایت قرار مى گیرد. تمام پیشنهادات و توصیه هاى مشتریان دریافت و براى تولید محصولات اورین الکتریک منظور می گردد . هردستگاهى با برند تجارى اورین الکتریک AVRIN ELECTRIC ، چیزى بیش از دستگاه هاى مشابه جوش و برش خواهد بود .

تحقق اهدافى که مجموعه مدیران و پرسنل شرکت اورین الکتریک AVRIN ELECTRIC از ابتداى فعالیت خود مد نظر داشته اند ، تسریع در روند مثبت کنونى و همگامى موثرتر با پیش آهنگ توسعه علمى و فنى امروز ایران و جهان، و جز با تکیه بر دانش و تجربه مدیریت جامع ممکن نبوده و نیست. اصل و اساس اهدافی که شرکت اورین الکتریک به آن معتقد است و آن را با جدیت پیگیری میکند . به همین منظور و براساس دستاوردهاى روشن گذشته، زمینه تلاش و فعالیت گسترده امروز شرکت اورین الکتریک درعرصه هاى گسترده و متنوع فعلى ، درقالب واحدهاى زیر سازماندهى شده است .
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید