کاتد ماشین

تولید ماشین ابزار ماشین آلات نجاری ماشین آلات تراشکاری و قالب سازی
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • تلفن همراه :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • صفحات اجتماعی :
توضیحات
گروه صنعتی کاتد ماشین در سال 1389 فعالیت خود را بصورت تجربی در ضمینه تولید ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه های cnc شروع نمود و پس از آن در سال 1392 به صورت رسمی در دفتری در تهران مشغول به تامین و فروش و ارائه خدمات پس از فروش ، ماشین الات و دستگاه هایCNC گردید.

این مجموعه از سال 1392 تا 1400 با تمرکز بر فروش ماشین الات CNC با کیفیت و تامین از تولید کنندگان داخلی معتبر و شرکت در نمایشگاه های مرتبط در تهران ، موفق به فروش و ارسال و راه اندازی بیش از 300 دستگاه در سراسر ایران و خارج از ایران گردید.

با گذشت زمان ، پیشرفت تکنولوژی و افزایش انتظارات مشتریان و همچنین عدم تمایل تولید برخی از ماشین الات مورد نیاز صنعت توسط سایر تولید کنندگان ، شرکت کاتد مکاترونیک پارس با هدف پیشرفت صنعت و دانش بومی ایران و اشتغال زایی ، تصمیم به طراحی وتولید برخی ازماشین الات مورد نیاز صنعت نمود. این هدف مسیر نمی شد مگر با بکارگیری مهندسان ومتخصصان باتجربه دراین امر.

بنابراین در سال 1400 شرکت کاتد مکاترونیک پارس اولین کارگاه تولید ماشین الات صنعتی خود را در منطقه چهاردانگه تهران ، افتتاح نمود تا بتواند به وسیله آن به اهداف بلند خود ، جامه عمل بپوشاند.

CNC فرز چوب
این دستگاه برای حکاکی و منبت کاری نقش و نگار بر روی انواع چوب ( چوب ، ام دی اف ، پی وی سی ، تفلون و ...) مناسب است.

CNC فرز سنگ
این دستگاه برای حکاکی و حجاری نقش و نگار بر روی انواع سنگ ( گرانیت ، تراورتن ، مرمریت ، کوارتز و ...) مناسب است.

CNC برش هواگاز- پلاسما پرتابل
دستگاه برش پرتابل برای برش ورق با سیستم هوا-گاز و پلاسما مناسب است. این دستگاه به شکلی طراحی شده که بتوان به راحتی آن را جابجا نمود و مجددا برشکاری کاری کرد .
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید