شرکت تحول کالای نوین - دفتر مرکزی (نادی پلاستیک)

نادی پک انتخاب شما برای یه بسته بندی خوب

ماشین آلات بسته بندی بسته بندی مواد غذایی کارتن پلاست
اطلاعات تماس
  • آدرس :
  • تلفن :
  • فکس :
  • وب سایت :
  • ایمیل :
  • کد پستی :
توضیحات
صنایع بسته تحول کالای نوین (سهامی خاص) که اکنون یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی در زمینه تولید ماشین آلات بسته بندی با برند نادی پک در ایران می باشد، از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را  شروع نموده است . در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل و کارشناس فنی سرآمد با تخصص های متنوعی درراستای خلق ارزش در کسب و کار مشتریان این شرکت مشغول به فعالیت هستند.
این شرکت طی سال ها با کسب تجربه و توانمندی های اقتصادی برای پاسخگویی به نیاز روز افزون بازار داخلی و خارجی و استفاده بهینه از تجهیزات ، با به کارگیری استعدادهای انسانی توانمند، دانش فنی روز، توسعه مداوم کسب‌و‌کارها و ارتقاء خطوط و امکانات تولید، شرکتی پیشتاز و نوآور در اقتصاد ایران محسوب می‌گردد ا و اکنون به پشتوانه بیش از ۲۵ سال تجربه در صنعت بسته بندی ، اولین و فعالترین تولیدکننده و صادرکننده انواع دستگاههای  بسته بندی شرینک پک، اسکین پک ، شرینک لیبل، سیل وکیوم  و ... می باشد .
این شرکت در راستای فعالیت مستمر و پیگیر در بازار صنعتی داخل و همچنین پاسخگویی به نیاز بازار ، دارای نمایندگی انحصاری فعال از شرکت ULMA اسپانیا، HENKOVAC هلند، KRONEN آلمان به جهت واردات ماشین آلات ترموفرمینگ ، استرچ رپر، فلوپک، اسکین غذایی، وکیوم غذایی، خطوط سالاد و ... می باشد.
عملکرد موفق در ارائه خدمات در داخل کشور منجر به تسری آوازه شرکت تحول کالای نوین به فراتر از مرزهای ایران زمین گشته و در حال حاضر یکی از بزرگترین صادرکنندگان دستگاه های بسته بندی در ایران بوده و حداقل ۲۰% از تولیدات این شرکت به ایتالیا ، آلمان، سوئد، آمریکا ، روسیه، بلژیک، عراق ، امارات متحده عربی ، عمان، تاجیکستان، آذربایجان و ... صادر می گردد.
صنایع بسته بندی تحول کالای نوین با سابقه ای ۲۵ ساله در امر تولید انواع ماشین آلات بسته بندی با برند نادی پک با حضوری مستمر و پیگیر در صنایع داخلی و نیز بازارهای صادراتی، ماشین آلات تولیدی خود را به قرار ذیل معرفی می نماید :
دستگاههای شرینک پک (کابینی ، نیمه اتومات ، تمام اتومات و پلی اتیلن )
دستگاههای اسکین پک
دستگاههای شرینک لیبل
تونل دستگاه شرینک لیبل (بخاری ، سشواری)
دستگاههای سیل وکیوم (رومیزی، روتاری، خطی )
نظرات کاربران

لطفا به این کسب و کار امتیاز بدید و نظر خودتون رو درباره این کسب و کار بنویسید